Група № 206 «Кухар. Кондитер»

 

*******************************************************

Предмет: Історія України

Викладач: Дацко Г.В,

Група: 206

В.Даниленко, М.Смольніцька  «Історія України» 11 клас

Опрацювати §21. Розвиток культури.

Записати тему уроку та план.

Дати письмову відповідь на запитання:

  1. Здобутки в літературі та мистецтві.
  2. Сформулюйте висновок про витоки появи неформальних молодіжних об’єднань в Україні та зазначте напрями їхньої

діяльності.

*******************************************************

Предмет: Біологія

Група: 206

Викладач: Чопойдало І. М.

Тема : Негативний вплив на здоров’я людини куріння.

Законспектувати тему.

Тема: Вплив куріння на організм

куріння

*******************************************************

Предмет: Організація обслуговування та виробництва

Група: 206

Викладач: Павелкевич О.В.

Тема уроку: Організація  робочого місця для приготування желе та прикрас з нього

Завдання:зробити конспект та виконати вправу за посиланням https://learningapps.org/display?v=pm803ibqc20

Робоче місце для виготовлення желе

*******************************************************

Предмет: Історія України

Група: 206

Викладач: Дацко Г.В.

В.Даниленко, М.Смольніцька  «Історія України» 11 клас

Опрацювати §22.

Виконати практичну роботу: Повсякденне життя в місті та на селі.

Дати письмову відповідь на питання ст. 116-118 (на  листочках)

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 206

Викладач: Дацко Г.В.

В.Даниленко, М.Смольніцька  «Історія України» 11 клас

Опрацювати §23.

Тема уроку:Початок перебудови в СРСР

Записати тему уроку та план в зошит

Дати письмову відповідь на запитання:

  1. Охарактеризуйте зміст економічних перетворень у період перебудови.
  2. Які події відбувались в

Україні під час перебудови?

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 206

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 17 Уживання прийменників в і на з географічними назвами і просторовими іменниками

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал п.22 (с.71-72).
  2. Виписати поширені випадки вживання прийменників.
  3. Виконайте впр.2 с.73

Інформаційні джерела:

Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 11 клас 2019

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 206

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 18 Словосполучення з прийменником по

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал п.22 (с.72-73).
  2. Виписати поширені випадки вживання прийменників.
  3. Виконайте тест 5 с.73

Інформаційні джерела:

Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 11 клас 2019

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 206

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 19 Словосполучення з прийменниками в(у), при, за, із-за

Завдання:

  1. Закріпіть матеріал п.22 (с.71-73).
  2. Виконайте домашню впр.7 с.76

Інформаційні джерела:

Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 11 клас 2019

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 206

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 20 Вживання похідних сполучників.

Завдання:

  1. Повторіть матеріал п.22 (с.71-73).
  2. Виконайте впр.4 с.73

Інформаційні джерела:

Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 11 клас 2019

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 206

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 19-20 Німеччина. Бертольт Брехт (1898 – 1956) – драматург-новатор.. Життєвий і творчий шлях. Його реформа драми, основні принципи «епічного театру»: теоретичні засади й художня практика.

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал підручника (с.119), випишіть основні факти біографії Брехта.
  2. Запишіть ознаки «епічного театру» (с.117-118).

Інформаційні джерела:

Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 11 клас 2019

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 206

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 20 Зображення війни як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти». Ідеї попередження та риси «епічного театру» в п’єсі.

Завдання:

  1. Читати драму, записати короткий зміст, скласти паспорт твору.
  2. Опрацювати питання до твору (с.123-124)

Інформаційні джерела:

Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 11 клас 2019

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 206

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 21-22 УПЧ. Генріх Белль (1917 1985). «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» Осуд антигуманної сутності війни, розкриття її руйнівних наслідків для цивілізації та душі. Образ школи як художня модель нацистської Німеччини. Зображення війни з погляду важко пораненого юного солдата. Символічний зміст назви оповідання, її зв’язок з історією Спарти.

Завдання:

  1. Ознайомитись з біографією Г.Белля, виписати 10 цікавих фактів (с.130-131).
  2. Поняття про підтекст (с.133).
  3. Прочитати оповідання., дати відповіді на питання до твору (с.133)

Інформаційні джерела:

Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 11 клас 2019

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 206

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 23 РЗМ. Письмовий твір за вивченими творами антивоєнного спрямування.

Написати творчу роботу на одну з тем:

«Символіка чуми в одноіменному творі А.Камю»

«Антигуманна сутність війни(за оповіданням Г.Белля»

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 206

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 24 США. Ернест Гемінґвей (1899 – 1961). Життєвий і творчий шлях письменника. Новаторство прози: «телеграфний стиль», відвертість сповіді від першої особи, «принцип айсберга». «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея.

Завдання:

  1. Ознайомитись з біографією Е. Гемінгвея, виписати 10 цікавих фактів (с.154-156).
  2. Виписати 5 особливостей слилю письменника (с.160)

Інформаційні джерела:

Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 11 клас 2019

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 206

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 25 «Старий і море» – повість-притча про людину. «Життєподібний» сюжет і філософсько-символічний зміст твору.

Завдання:

  1. Прочитати новелу .
  2. Скласти і записати план твору «Старий і море» с. 158-159
  3. Виписати визначення повість-притча (с.162)

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 11 клас 2019
  2. М/ф за твором «Старий і море»

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 206

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 26 РЗМ. Твір-роздум «Поразка чи перемога Сантьяго?»

Завдання:

Написати в зошитах творчу роботу.

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 206

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 27-28

Колумбія. Ґабріель Ґарсіа Маркес (1927 – 2014). Органічне поєднання буденного й фантастичного як характерні риси «магічного реалізму» в оповіданні «Стариган із крилами». Відображення моральної деградації людства.

Зустріч людей із янголом, її символічний сенс. Ідея прагнення до внутрішнього вдосконалення, морального відродження, повернення до вічних цінностей. Трагікомічне зображення ставлення людей до дива в оповіданні «Стариган із крилами».

 Завдання:

  1. Ознайомитись з біографією Маркеса, виписати основні факти (с.167-169).
  2. Читати оповідання, скласти план.
  3. Опрацюйте питання на с. 175.
  4. Розгляньте ілюстрації до твору (с.176)

Інформаційні джерела:

Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 11 клас 2019

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 206

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 29 Постмодернізм як один знайзначніших напрямків мистецтва кін. ХХ – поч. ХХІ ст. Філософсько-естетичні засади постмодернізму. Постмодерністське мистецтво: елітарна й масова культура.

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал на основі літературознавчих джерел, підручника (с.182-183)
  2. Випишіть ознаки постмодернізму, представників.

Інформаційні джерела:

  1. YouTube Постмодернізм в літературі
  2. Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 11 клас 2019

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 206

Викладач: Дацко Г.В,

Тема уроку: Крах командної системи

План

  1. Зміни в політичному керівництві.
  2. Формування багатопартійної системи. Історія України

Записати тему уроку та план

Опрацювати §24

Дати відповідь на питання:

  1. Які причини розколу в комуністичній партії.
  2. Опишіть етапи формування багатопартійності в Україні.

В.Даниленко, М.Смольніцька  «Історія України» 11 клас

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 206

Викладач: Дацко Г.В,

Тема уроку: Пожвавлення національно-визвольного руху.

План

  1. Політика гласності.
  2. Активізація національно-демократичного руху.

Записати тему уроку та план

Опрацювати §24

Дати відповідь на питання:

  1. В чому полягала суть політики гласності?
  2. Як змінилась діяльність неформальних організацій?

В.Даниленко, М.Смольніцька  «Історія України» 11 клас

************************************************

Предмет: Інформатика

Група: 206

Викладач: Слівінська Л.А.

Завдання: Створіть презентацію “Фірмовий стиль відомих світових брендів” . Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача.

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 206

Викладач: Дацко Г.В.

Тема уроку: Суверенізація України на зламі 1990-х рр..

План

1.Вибори до Верховної Ради УРСР і до місцевих рад 1990р.

2.Декларація про державний суверенітет України.

3.Революція на граніті.

Опрацювати §26

Виконати письмове завдання за планом:

1.Охарактеризувати Декларацію про державний суверенітет.

2.Революція на граніті – це….

Підручник: В.Даниленко, М.Смольніцька  «Історія України» 11 клас

************************************************

Предмет: Інформатика

Група: 206

Викладач: Слівінська Л.А.

Завдання: Здійснити пошук інформації з теми “Графічний редактор Inkscape як інструмент для дизайну”, підготувати текстовий документ, або презентацію. Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 206

Викладач: Дацко Г.В.

Тема уроку: Проголошення незалежності України

План

1.Акт проголошення незалежності України.

2.Референдум і вибори президента України 1 грудня 1991р.

3.Розпад СРСР.

Опрацювати § 28.

Дати відповідь на пит: Які політичні умови спонукали депутатів Верховної Ради України прийняти  Акт проголошення незалежності України.

В.Даниленко, М.Смольніцька  «Історія України» 11 клас

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 206

Викладач: Дацко Г.В.

Тема уроку: Злочини комуністичного режиму. Уроки для України сьогодні.

Опрацювати § 28.

Дати письмову відповідь на чотири питання( на вибір).

В.Даниленко, М.Смольніцька  «Історія України» 11 клас

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 206

Викладач: Дацко Г.В.

Тема уроку: Контрольна робота: «Україна в період загострення

кризи  радянської системи», «Відновлення незалежності України»

Варіант І

  1. Чим було зумовлене запровадження терміна «будівництво розвинутого соціалізму»? (3б)
  2. Назвіть особливості економічного розвитку України др..пол.60-х – першої пол..80-х рр. (3б)
  3. У чому полягав процес «русифікації» і які сфери він зачіпав? (3б)
  4. Які події передували проголошенню незалежності України? (3б)

Варіант ІІ.

1.У чому сутність економічних реформ др..пол. 60-х років, чим вони були зумовлені? (3б)

2.Яким був рівень життя населення 60-х поч..80-х рр.., які основні його визначали.? (3б)

3.Дайте визначення термінів «застій», «номенклатура» (3б)

4.Які події передували прийняттю Декларації про державний суверенітет України?  (3б)

************************************************

Предмет: Інформатика

Група: 206

Викладач: Слівінська Л.А.

Завдання: Здійснити пошук інформації з теми: “Які інструменти редактора  Inkscape можна використати для управління шарами?” підготувати текстовий документ, або презентацію. Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача

************************************************

Предмет: Інформатика

Група: 206

Викладач: Слівінська Л.А.

Завдання: Створіть оголошення за власним задумом в Publisher. Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача.

************************************************

Предмет: Інформатика

Група: 206

Викладач: Слівінська Л.А.

Завдання: Створіть і відформатуйте буклет “Моя професія” в MS Publisher. Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача.

************************************************