Група № 204 «Секретар керівника (організації, підприємства, установи). Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних»
************************************************
Предмет: Історія України
Викладач: Дацко Г.В,
Група: 204
В.Даниленко, М.Смольніцька «Історія України» 11 клас
Опрацювати §15. Економіка та суспільно-політичне життя в добу застою. Записати тему уроку та план
Дати письмову відповідь на запитання:
- Якою була економічна ситуація в УРСР (з використанням понять: «косигінська реформа»; дефіцит, застій, продовольча програма.
- Яку позицію, на вашу думку, займала партійно – радянська номенклатура щодо України.
************************************************
Предмет: Фізична культура і здоров’я
Група: 204
Викладач: Стадник І.А.
Тема: Волейбол.
Тест https://docs.google.com/forms/d/1eYuUdBnQOU9R2_YHWwRtnP-Ol-AImaOAYByK6CieKFw/edit
************************************************
Предмет: Історія України
Група: 204
Викладач: Дацко Г.В.
В.Даниленко, М.Смольніцька «Історія України» 11 клас
Опрацювати §16 Динаміка етносоціальних змін.
Записати тему уроку та план
Дати письмову відповідь на запитання:
1.Запишіть власне розуміння місця жінки в радянському суспільстві. Чи можна говорити про наявність гендерної рівності?
2.Напишіть, на які групи поділялося радянське суспільство в 1960-1980-х рр. Охарактеризуйте одну з груп.
************************************************
Предмет: Всесвітня історія
Група: 204
Викладач: Дацко Г.В.
П.Полянський «Всесвітня історія» 11 клас
Міжнародні відносини.
Дайте письмову відповідь на тести.(ст.206-208)
************************************************
Предмет: Історія України
Група: 204
Викладач: Дацко Г.В,
Тема уроку: Опозиційний рух в Україні. Кримськотатарський
національний рух.
Опрацювати §18,19
Записати тему уроку та план
Дати відповідь на питання:
- Якими були форми боротьби Української Гельсінкської Групи.
- Охарактеризуйте діяльність В.Чорновола.
- Опишіть форми протесту кримськотатарського населення
за повернення на історичну батьківщину.
В.Даниленко, М.Смольніцька «Історія України» 11 клас
************************************************
Предмет: Історія України
Група: 204
Викладач: Дацко Г.В,
Тема уроку: Розвиток культури
План
1.Освіта і наука.
2.Опозиційні течії в культурі.
Записати тему уроку та план
Опрацювати §21.
Виконати письмове завдання за планом
- Зміни в освіті.
- Досягнення в науці.
В.Даниленко, М.Смольніцька «Історія України» 11 клас
************************************************
Предмет: Всесвітня історія
Група: 204
Викладач: Дацко Г.В,
П.Полянський «Всесвітня історія» 11 клас
Повсякденне життя та культура
Дайте письмову відповідь на тести.(ст.236-239)
************************************************
Предмет: Історія України
Група: 204
Викладач: Дацко Г.В.
Тема уроку: Розвиток культури
План
1.Українське мистецтво.
2.Молодіжний неформальний рух в Україні.
Опрацювати §21
Дати письмову відповідь на питання: Визначити напрями діяльності молодіжних неформальних рухів в Україні.
Підручник: В.Даниленко, М.Смольніцька «Історія України» 11 клас
************************************************
Предмет: Історія України
Група: 204
Викладач: Дацко Г.В.
Тема уроку: Практична робота: «Повсякденне життя в місті та на селі»
Опрацювати §22 ст. 116-118. Дати відповідь на чотири питання (на вибір)
Підручник: В.Даниленко, М.Смольніцька «Історія України» 11 клас
************************************************
Предмет: Історія України
Група: 204
Викладач: Дацко Г.В.
Контрольна робота: «Україна в період загострення кризи радянської
системи»
Варіант І.
1.Назвіть час перебування на посту першого секретаря ЦК КПУ П.Шелеста. (1б)
2.Коли була прийнята остання Конституція УРСР? (1Б)
3.Урбанізація – це…. (1б)
4.Дефіцит – це…. (2б)
5.Дайте характеристику основним формам діяльності політичної опозиції. (3б)
6.Сформулюйте висновок про витоки появи неформальних молодіжних об’єднань в Україні. (4б)
Варіант ІІ.
- Назвіть час перебування на посту першого секретаря ЦК КПУ В.Щербицького. (1б)
- УГГ була утворена …. (1б)
- Депопуляція – це…. (1б)
- Розвинутий соціалізм – (2б)
- Охарактеризуйте економічну реформу 1965р. (3б)
- У чому проявлявся опір творчої інтелігенції радянській системі. (4б)
************************************************
Предмет: Історія України
Група: 204
Викладач: Дацко Г.В.
Тема уроку: Підсумковий урок
Дати письмову відповідь на пит.:
1.Порівняйте Економічні реформи доби М.Хрущова та другої половини 1960-х рр..
2.Порівняйте опозиційний рух в Україні в періоди «відлиги» та застою.
************************************************
Предмет: Інформатика
Група: 204
Викладач: Слівінська Л.А.
Завдання: Створіть розворот журналу за власним задумом в Publisher. Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача.
************************************************