Група № 108 «Перукар(перукар-модельєр). Візажист»

 

*******************************************************

Предмет: Історія України

Викладач: Дацко Г.В,

Група: 108

О.І.Пометун , Н.М.Гупан «Історія України» 10 клас

Опрацювати § 24. Громадсько – політичне життя.

Записати тему уроку та план

Дати письмову відповідь на запитання (1,4,5) на стор.165.

*******************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Викладач: Дацко Г.В,

Група: 108

Викладач: Дацко Г.В,

П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас.

Опрацювати §16. Країни Передньої Азії та Латинської Америки у

міжвоєнний період.

Записати тему уроку та план

Дати письмову відповідь на запитання (2,4,6) стор.168.

*******************************************************

Предмет: Біологія

Група: 107

Викладач: Чопойдало І. М.

Тема:Гібридологічний аналіз: основні типи схрещувань та їх наслідки.

Завдання законспектувати тему, виконати завдання з презентації

Основні поняття генетики ВС

гібридологічний аналіз

*******************************************************

Предмет: Фізична  культура і здоров’я

Група: 108

Викладач: Стадник І.А.

Тема: Волейбол.

Тема Волейбол. 108 гр

*******************************************************

Предмет: Історія України

Група: 108

Викладач: Дацко Г.В.

Написати практичну роботу: Голодомор мовою документів, свідчень, чисел. (на листочках)

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 108

Викладач: Дацко Г.В.

П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас.

Опрацювати §16. Особливості економічних  і політичних процесів в Латинській Америці у міжвоєнний період

Записати тему уроку в зошит

Дати письмову відповідь на запитання (9) стор.168.

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 108

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 55 Морфологічна норма. Морфологічна помилка.

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал п.48 (с.152-153).
  2. Повторити частини мови на с.152.
  3. Виконайте тест 5 с.154-155

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 10 клас 2018
  2. YouTube експрес-урок «Сьоме люте чи сьоме лютого?»

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 108

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 56 Іменник. Рід іменників. Паралельні родові форми іменника (зал – зала, птах – птаха, плацкарт – плацкарта тощо). Іменники чоловічого та жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю (поет – поетеса, поетка; директор – директорка, робітник – робітниця та ін.).

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал п.49 – повторити рід іменників (с.156-157).
  2. Виконайте впр. 2. с. 158, домашню впр.7 с.160

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 10 клас 2018
  2. YouTube експрес-урок «Вона – балерина , а він – балерун?»

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 108

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 57 Іменники спільного і подвійного роду. Складні випадки узгодження роду іменників типу кір, дріб, біль, нежить, пил, степ, ступінь, путь та ін. з іншими частинами мови.

Завдання:

  1. Виконайте тест 5 с. 158-159
  2. Що таке фемінітиви? (с.159)

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 10 клас 2018
  2. YouTube експрес-урок «Хто такий кушнір?»

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 108

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 58 Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх.

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал про рід невідмінюваних іменників (с.157).
  2. Виписати основні правила.
  3. Виконайте впр.3 с.158

Інформаційні джерела:

Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 108

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 59 Складні випадки відмінювання іменників. Закінчення іменників І відміни в орудному відмінку.

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал п.52 (с. 166)
  2. Виконайте впр. 4 с.168-169.

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 108

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 60 Складні випадки відмінювання іменників. Закінчення іменників І відміни в орудному відмінку.

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал п.52-53 (с.166).
  2. Виписати два основні правила.
  3. Виконайте впр.2 (част.2) с.168

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 10 клас 2018
  1. YouTube експрес-урок «Що означає гроші не пахнуть?»

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 108

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 61 Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку. Відмінкові закінчення іменників з конкретним та абстрактним значенням.

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал п.54 (с.171-172).
  2. Виписати основні правила.
  3. Виконайте впр.2 с.172

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 10 клас 2018
  2. YouTube на всі двісті відеоурок «Родовий відмінок іменників чол. роду»
  1. YouTube «Відмінкові закінчення іменників» онлайн-курс до ЗНО «Лайфхаки з УМ»
  2. YouTube експрес-урок «Тільки не дивіться в нижню частину екрану»

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 108

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 62 Паралельні закінчення іменників чоловічого роду давального відмінка (-ові, -еві (-єві) , -у , (-ю) ); іменників знахідного відмінка (назв побутових предметів); іменників місцевого відмінка однини; іменників місцевого відмінка множини.

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал п.52 (с.167).
  2. Виписати основні правила.
  3. Виконайте тест 5 с.169

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 10 клас 2018
  1. YouTube «Відмінкові закінчення іменників» онлайн-курс до ЗНО «Лайфхаки з УМ»

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 108

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 63 Закінчення іменників ІІІ відміни в орудному відмінку. Словозміна іменників ІV відміни.

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал п.54 (с.168).
  2. Виписати основні правила.
  3. Виконайте домашню впр.7 с.170

Інформаційні джерела:

Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 108

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 64  Особливості кличного відмінка.

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал п.55-56 (с.175-176).
  2. Виписати основні правила.
  3. Виконайте домашню впр.7 (част.1) с.178

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 10 клас 2018
  1. YouTube на всі двісті практичний відеоурок «Кличний відмінок: усі правила, винятки і тести»

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 108

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 65 Творення й відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові.

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал п.57-58 (с.179).
  2. Виписати основні правила.
  3. Виконайте домашню впр.7 с.183

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 10 клас 2018
  2. YouTube експрес-урок «Анна чи Ганна?»

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 108

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 66 Контрольна робота № 4 «Морфологічна норма»: тестування, виконання завдань.

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 108

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 67 Написання есе за змістом висловів народної мудрості.

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 108

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 68-69 Практична риторика. Аргументи й докази. Полемічні прийоми.

Практична риторика. Мистецтво відповідати на запитання. Дискусія на тему: «Гроші. Навіщо збирати? Де зберігати? На що витрачати? Як заощаджувати?», «Мовна мода – це добре чи погано?».

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал п.61-64 (с.190).
  2. Виписати визначення теза, аргумент, правила аргументації, полемічні прийоми.
  3. Дайте коротку аргументовану відповідь на одне із запропонованих питань:
  • Гроші. Навіщо збирати? Де зберігати? На що витрачати? Як заощаджувати?
  • Мовна мода – це добре чи погано?

Інформаційні джерела:

Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 108

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 52 Неоромантичне утвердження духовно-естетичної сутності людини, її творчих можливостей. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями душі особистості, дійсністю і мрією. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини.

Завдання:

  1. Опрацювати матеріал підручника (с. 226-227), виписати характеристики образів.
  2. Переглянути х/ф за мотивами твору «Лісова пісня»
  3. Виконати тест (с.227-228)

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

Х/ф за мотивами твору «Лісова пісня»

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 108

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 53 ПЧ Леся Українка. Поема «Бояриня».

Завдання:

  1. Опрацювати матеріал підручника (с. 220-221)
  2. Прочитати поему «Бояриня»

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 108

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 54 РЗМ Контрольний твір за літературною спадщиною Лесі Українки.

Завдання:

Написати невеликий твір-роздум на одну з тем:

«Гармонія людини і природи в драмі-феєрм Лесі Українки “Лісова пісня”»;

«У чому бачить сенс свого життя Мавка, а в чому Лукаш?»

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 108

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 55 Микола Вороний – «ідеолог» модернізації української літератури. Його творчість – перша декларація ідей і форм символізму.  ТЛ символізм.

Завдання:

  1. Опрацювати матеріал підручника (с. 229-231).
  2. Випишіть 10 фактів про Вороного і 7 про його творчість.(с.232-233).
  3. Законспектуйте статтю про символізм, його ознаки (с.234)

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 108

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 56 Єдність краси природи і мистецтва («Блакитна Панна»). Узагальнено-ідеалізований жіночий образ як сюжетний центр вірша «Інфанта».

Завдання:

  1. Опрацювати матеріал підручника про звукосимволізм (с. 236).
  2. Прочитайте вірші «Блакитна Панна» та «Інфанта» з підручника.
  3. Запишіть короткий їх аналіз (по 3 речення).
  4. Вірш «Блакитна Панна» вчимо напам’ять.

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018
  2. YouTube М.Чюрльоніс «Симфонія моря»

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 108

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 57 Олександр Олесь (О. Кандиба). Життя і творчість, світоглядні переконання. Неоромантичні, символістські тенденції у творчості («З журбою радість обнялась…»).

Завдання:

  1. Опрацювати матеріал підручника (с. 240-242).
  2. Випишіть 10 фактів з біографії Олеся і 7 про його поетичну спадщину.

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 108

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 58 «Чари ночі» – перлина інтимної лірики української поезії. Прагнення гармонії людини і природи. Мотив краси кохання й молодості, філософські роздуми. Музичність, звукова виразність поезій. Майстерність у відтворенні настрою і почуття.

Завдання:

  1. Вивчіть напам’ять вірш «Чари ночі».
  2. Законспектуйте аналіз вірша (с.244)

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 108

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 59 Експресивне висловлювання патріотичних почуттів («О слово рідне! Орле скутий!..»).

Вивчити напам’ять: 2 поезії (на вибір).

Завдання:

  1. Опрацювати матеріал підручника: громадянсько-патріотична лірика (с. 244-245).
  2. Вивчіть напам’ять вірш «О слово рідне!».
  3. Законспектуйте аналіз вірша з підручника.

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018
  2. YouTube М. Бурмака «Сонце на обрії»

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 108

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 60 Символізм драматичного етюда  «По дорозі в Казку».  Дорога в казку – символ духовних поривань людини до кращого життя. Проблема провідника і маси. Лідер – духовно сильна особистість. Трагічна суперечність між духовністю, мрією і жорстокістю.

ТЛ драматичний етюд.

Завдання:

  1. Опрацювати матеріал підручника: драматургія (с. 245-247).
  2. Випишіть визначення драматичний етюд (с.247)
  3. Прочитайте твір «По дорозі в казку», запишіть план твору.

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 108

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 61 РЗМ  Творча робота за поетикою віршів М. Вороного, О. Олеся.

Завдання:

Проаналізуйте улюблену поезію (на вибір). Обсяг – 1 стор.

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 108

Викладач: Дацко Г.В,

Тема уроку: Процеси в національно-культурному житті.

План

  1. Стан в галузі освіти.
  2. Досягнення науки. Гальмівні чинники її розвитку.

Записати тему та план в зошит.

Опрацювати §25.

Дати відповідь на пит..(3,4) на стор.172

Підр.О.І.Пометун , Н.М.Гупан «Історія України» 10 клас

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 108

Викладач: Дацко Г.В,

Практична робота: Політичний портрет на вибір: Мао Цзедун (Китай), Могандас Ганді (Індія), Мустафа Кемаль (Туреччина).

************************************************

Предмет:  Зарубіжна література

Група 108

Викладач: Мотрук Н.В.

Урок 33 Польща. Йоанна Яґелло (нар. 1974). «Кава з кардамоном».

Й. Яґелло – польська письменниця, авторка творів для дітей та молоді. «Кава з кардамоном»: Синтез підліткової повісті (стосунки в родині, перше кохання) та детективу (розгадування сімейної таємниці).

Завдання:

  1. Біографія Йоанна Яґелло (законспектувати цікаві факти)
  2. Прочитати роман «Кава з кардамоном».

************************************************

Предмет:  Зарубіжна література

Група 108

Викладач: Мотрук Н.В.

Урок 34 Проблема батьків і дітей. Образ головної героїні. Мова твору.

Завдання:

  1. Написати основні проблеми батьків та дітей в юнацькому віці.
  2.  Характеристика образу головної героїні твору.

************************************************

Предмет:  Зарубіжна література

Група 108

Викладач: Мотрук Н.В.

Урок 35 Підсумковий урок

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 108

Викладач: Дацко Г.В.

Тема уроку: Розвиток культури

План

1.Література і мистецтво.

2.Антицерковна політика та її наслідки.

Записати тему уроку та план.

Опрацювати § 25.

Дати письмову відповідь на запитання: У чому трагедія покоління «розстріляного відродження».

Підр. О.І.Пометун , Н.М.Гупан «Історія України» 10 клас

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 108

Викладач: Дацко Г.В.

Контрольна робота з теми: «Держави Азії та Латинської Америки»

  1. Як ви вважаєте, чому модернізація Японії йшла шляхом мілітаризації? (3б)
  2. Розкрийте суть реформ Ататюрка в Туреччині? (3б)
  3. У чому суть ненасильницьких методів боротьби згідно з ученням Ганді? (3б)
  4. Охарактеризуйте сутність реформ Рези-шаха Пехлеві (Іран)  (3б)

************************************************

Предмет: Захист Вітчизни

Група 108

Викладач: Чоповський С. С.

урок № 18, тема:”Послідовність надання домедичної допомоги.” Завдання: відпрацювати конспект

************************************************

Предмет: Захист Вітчизни

Група 108

Викладач: Чоповський С. С.

урок № 19, тема:”Поняття про травму. Види та класифікація травм. Типи травм при дорожньо-транспортних пригодах та падінні з висоти.” Завдання: відпрацювати конспект

************************************************

Предмет: Захист Вітчизни

Група 108

Викладач: Чоповський С. С.

урок № 20, тема:”Поняття про тупу та проникаючу травму.” Завдання: відпрацювати конспект

************************************************

Предмет: Захист Вітчизни

Група 108

Викладач: Чоповський С. С.

урок № 21, тема:”Вплив мінно-вибухової травми на організм людини.” Завдання: відпрацювати конспект

************************************************

Предмет: Захист Вітчизни

Група 108

Викладач: Чоповський С. С.

Урок 22-23. Основні ознаки травм голови. Основні ознаки травм грудної клітки. (Вивчити конспект)

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 108

Викладач: Дацко Г.В.

Практична робота: Пропагандистський ідеал радянської

людини та її повсякденне життя.

1.Що, на вашу думку, означає словосполучення «пропагандистський ідеал»?

2.Яку людину намагалась формувати влада?

3.Які зміни були найбільш характерними для повсякденного життя населення?

(Використання Інтернет ресурсів.) Електронний підручник з історії України

(рівень стандарту) 10 клас. Струкевич – Нова програма.

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 108

Викладач: Дацко Г.В.

Тема уроку: Назрівання Другої світової війни.

Опрацювати §17.

Дати письмову відповідь на запитання (1,3,4,5) на стор.179.

П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас.

************************************************

Предмет: Захист Вітчизни

Група 108

Викладач: Чоповський С. С.

Урок 24-25. Основні ознаки травм живота. Основні ознаки травм скелетно-м’язевої системи. (Відпрацювати конспект)

Урок 26-27. Правила поведінки при знаходженні у потенційно небезпечному

місці та при виявленні небезпечних предметів. Види кровотеч. Ознаки та швидке розпізнавання загрозливої для

життя кровотечі. (Відпрацювати конспект)

************************************************