Група № 107 «Перукар(перукар-модельєр). Манікюрник»
************************************************
Предмет: Всесвітня історія
Група: 107
Викладач: Дацко Г.В,
П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас.
Опрацювати §18 . Утворення трьох вогнищ світової війни. Політика
«Умиротворення» агресора.
Записати тему уроку та план
Дати письмову відповідь на запитання (1,2,3) на стр.184.
************************************************
Предмет: Біологія
Група: 107
Викладач: Чопойдало І. М.
Тема:Негативний вплив на метаболізм токсичних речовин
Завдання: законспектувати тему
НЕГАТИВНИЙ ВПЛИВ НА ОБМІН РЕЧОВИН
************************************************
Предмет: Біологія
Група: 107
Викладач: Чопойдало І. М.
Тема: Нейрогуморальна регуляція процесів метаболізму
Завдання: Законспектувати тему
************************************************
Предмет: Фізична культура і здоров’я
Група: 107
Викладач: Стадник І.А.
Тема: ППФП. (Професійно-прикладна фізична підготовка).
Тема ППФП. (Професійно-прикладна фізична підготовка) 107 гр
************************************************
Предмет: Інформатика
Група: 107
Викладач: Слівінська Л.А.
Тема: “Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа”. Розділ 4, §4.2 ст.114-122 підручник Й. Ривкінд “Інформатика” 10(11) кл.
************************************************
Предмет: Всесвітня історія
Група: 107
Викладач: Дацко Г.В.
П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас.
Опрацювати §18 . Політика «умиротворення» А.Гітлера.
Записати тему уроку в зошит.
Проаналізувати схему і відповісти на запитання до неї. ст.183.
************************************************
Предмет: Всесвітня історія
Група: 107
Викладач: Дацко Г.В.
П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас.
Опрацювати §25 . Найважливіші досягнення науки та техніки. Література.
Записати тему уроку в зошит
Заповнити таблицю
Наука | Прізвище вченого | Винаходи |
************************************************
Предмет: Всесвітня історія
Група: 107
Викладач: Дацко Г.В.
П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас.
Опрацювати §26 . Нові напрями в мистецтві.
Записати тему уроку в зошит
Заповнити таблицю
Вид мистецтва | Нові напрями |
************************************************
Предмет: Всесвітня історія
Група: 107
Викладач: Дацко Г.В,
Тема уроку: Розвиток культури
План
- Олімпійський рух.
- Масова культура.
- Відмінності в розвитку культури в демократичних
і тоталітарних державах.
Опрацювати §25
Письмова відповідь на пит.(1,6) ст..255
Підр.П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас
************************************************
Предмет: Всесвітня історія
Група: 107
Викладач: Дацко Г.В,
Підсумковий урок.
Письмове завдання:
- Які цілі переслідував СРСР на переговорах між Британією,
Францією та СРСР у Москві в 1939р?;
- Які події др..пол.1930-х рр.. найбільшою мірою сприяли
розв’язанню Другої світової війни?
- Як ви думаєте, чи існувала можливість відвернути велику війну
Наприкінці 1930-х рр.? Відповідь обґрунтуйте.
************************************************
Предмет: Інформатика
Група: 107
Викладач: Слівінська Л.А.
Завдання: Тема: “Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці”. Розділ 4, §4.4 ст.131-133, підручник Й. Ривкінд “Інформатика” 10(11) клас.
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група 107
Викладач: Мотрук Н.В.
Урок 29 Зміни в драматургії на межі XIX–XX ст.
Завдання:
Написати, що таке нова драма, та основні ознаки ”нової драми”.
Підручник О.О.Ісаєва, Ж.В.Клименко, А.О.Мельник ”Зарубіжна література” 10кл.
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група 107
Викладач: Мотрук Н.В.
Урок 30 Бельгія. Моріс Метерлінк (1862 – 1942). «Синій птах».
М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру.
Завдання:
- Написати основні факти біографії бельгійського письменника.
- Прочитати п’єсу «Синій птах».
Підручник О.О.Ісаєва, Ж.В.Клименко, А.О.Мельник ”Зарубіжна література” 10кл.
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група 107
Викладач: Мотрук Н.В.
Урок 31 Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах». Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу.
Завдання:
- Аналіз п’єси «Синій птах».
Підручник О.О.Ісаєва, Ж.В.Клименко, А.О.Мельник ”Зарубіжна література” 10кл.
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група 107
Викладач: Мотрук Н.В.
Урок 32 Контрольна робота №2.
************************************************
Предмет: Захист Вітчизни
Група 107
Викладач: Чоповський С. С.
урок № 17, тема:”Основні причини виникнення судом, прояви.” Завдання: відпрацювати конспект
************************************************
Предмет: Захист Вітчизни
Група 107
Викладач: Чоповський С. С.
урок № 18, тема:”Послідовність надання домедичної допомоги.” Завдання: відпрацювати конспект
************************************************
Предмет: Захист Вітчизни
Група 107
Викладач: Чоповський С. С.
урок № 19, тема:”Поняття про травму. Види та класифікація травм. Типи травм при дорожньо-транспортних пригодах та падінні з висоти.” Завдання: відпрацювати конспект
************************************************
Предмет: Захист Вітчизни
Група 107
Викладач: Чоповський С. С.
урок № 20, тема:”Поняття про тупу та проникаючу травму.” Завдання: відпрацювати конспект
************************************************
Предмет: Захист Вітчизни
Група 107
Викладач: Чоповський С. С.
Урок 21-22. Вплив мінно-вибухової травми на організм людини. Основні ознаки травм голови. (Вивчити конспект)
************************************************
Предмет: Інформатика
Група: 107
Викладач: Слівінська Л.А.
Завдання: Тема: Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів. Розділ 4, § 4.4 ст. 133-137, підручник Й. Ривкінд “Інформатика” 10(11) клас. Підготувати текстовий документ або презентацію та надіслати на поштову скриньку викладача.
************************************************
Предмет: Захист Вітчизни
Група 107
Викладач: Чоповський С. С.
Урок 23-24. Основні ознаки травм грудної клітки. Основні ознаки травм живота. (Відпрацювати конспект)
Урок 25-26. Основні ознаки травм скелетно-м’язевої системи. Правила поведінки при знаходженні у потенційно небезпечному
місці та при виявленні небезпечних предметів. (Відпрацювати конспект)
************************************************
Предмет: Інформатика
Група: 107
Викладач: Слівінська Л.А.
Завдання: Тема: Підсумковий урок. Виконати онлайн-тест https://onlinetestpad.com/ua/test/64848-11_4_1-tekhnolog%D1%96i-ta-serv%D1%96si-veb-20-veb-%E2%80%93-sp%D1%96lnoti-stvorennya-blog%D1%96v
Зробити скріншот результату тесту та надіслати на поштову скриньку викладача
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група 107
Викладач: Мотрук Н.В.
Урок 32 Контрольна робота №2.
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група 107
Викладач: Мотрук Н.В.
Урок 33 Польща. Йоанна Яґелло (нар. 1974). «Кава з кардамоном».
Й. Яґелло – польська письменниця, авторка творів для дітей та молоді. «Кава з кардамоном»: Синтез підліткової повісті (стосунки в родині, перше кохання) та детективу (розгадування сімейної таємниці).
Завдання:
- Біографія Йоанна Яґелло (законспектувати цікаві факти)
- Прочитати роман «Кава з кардамоном».
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група 107
Викладач: Мотрук Н.В.
Урок 34 Проблема батьків і дітей. Образ головної героїні. Мова твору.
Завдання:
- Написати основні проблеми батьків та дітей в юнацькому віці.
- Характеристика образу головної героїні твору.
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група 107
Викладач: Мотрук Н.В.
Урок 35 Підсумковий урок
************************************************