Група № 107 «Перукар(перукар-модельєр). Манікюрник»

 

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 107

Викладач: Дацко Г.В,

П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас.

Опрацювати §18 . Утворення трьох вогнищ світової війни. Політика

«Умиротворення» агресора.

Записати тему уроку та план

Дати письмову відповідь на запитання (1,2,3) на стр.184.

************************************************

Предмет: Біологія

Група: 107

Викладач: Чопойдало І. М.

Тема:Негативний вплив на метаболізм токсичних речовин

Завдання: законспектувати тему

НЕГАТИВНИЙ ВПЛИВ НА ОБМІН РЕЧОВИН

************************************************

Предмет: Біологія

Група: 107

Викладач: Чопойдало І. М.

Тема: Нейрогуморальна регуляція процесів метаболізму

Завдання: Законспектувати тему

нейрогуморальна

************************************************

Предмет: Фізична  культура і здоров’я

Група: 107

Викладач: Стадник І.А.

Тема: ППФП. (Професійно-прикладна фізична підготовка).

Тема ППФП. (Професійно-прикладна фізична підготовка) 107 гр

************************************************

Предмет: Інформатика

Група: 107

Викладач: Слівінська Л.А.

Тема: “Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа”. Розділ 4, §4.2 ст.114-122 підручник Й. Ривкінд “Інформатика” 10(11) кл.

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 107

Викладач: Дацко Г.В.

П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас.

Опрацювати §18 .  Політика «умиротворення» А.Гітлера.

Записати тему уроку в зошит.

Проаналізувати схему і відповісти на запитання до неї. ст.183.

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 107

Викладач: Дацко Г.В.

П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас.

Опрацювати §25 .  Найважливіші досягнення науки та техніки. Література.

Записати тему уроку в зошит

Заповнити таблицю

Наука Прізвище вченого Винаходи

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 107

Викладач: Дацко Г.В.

П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас.

Опрацювати §26 .  Нові напрями в мистецтві.

Записати тему уроку в зошит

Заповнити таблицю

Вид мистецтва Нові напрями

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 107

Викладач: Дацко Г.В,

Тема уроку: Розвиток культури

План

  1. Олімпійський рух.
  2. Масова культура.
  3. Відмінності в розвитку культури в демократичних

і тоталітарних державах.

Опрацювати §25

Письмова відповідь на пит.(1,6) ст..255

Підр.П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 107

Викладач: Дацко Г.В,

Підсумковий урок.

Письмове завдання:

  1. Які цілі переслідував СРСР на переговорах між Британією,

Францією та СРСР у Москві в 1939р?;

  1. Які події др..пол.1930-х рр.. найбільшою мірою сприяли

розв’язанню Другої світової війни?

  1. Як ви думаєте, чи існувала можливість відвернути велику війну

Наприкінці 1930-х рр.? Відповідь обґрунтуйте.

************************************************

Предмет: Інформатика

Група: 107

Викладач: Слівінська Л.А.

Завдання: Тема: “Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці”. Розділ 4, §4.4 ст.131-133, підручник Й. Ривкінд “Інформатика” 10(11) клас.

************************************************

Предмет:  Зарубіжна література

Група 107

Викладач: Мотрук Н.В.

Урок 29 Зміни в драматургії на межі XIXXX ст.

Завдання:

Написати, що таке нова драма, та основні ознаки ”нової драми”.

Підручник О.О.Ісаєва, Ж.В.Клименко, А.О.Мельник ”Зарубіжна література” 10кл.

************************************************

Предмет:  Зарубіжна література

Група 107

Викладач: Мотрук Н.В.

Урок 30 Бельгія. Моріс Метерлінк (1862 – 1942). «Синій птах».

М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру.

Завдання:

  1. Написати основні факти біографії бельгійського письменника.
  2. Прочитати п’єсу «Синій птах».

Підручник О.О.Ісаєва, Ж.В.Клименко, А.О.Мельник ”Зарубіжна література” 10кл.

************************************************

Предмет:  Зарубіжна література

Група 107

Викладач: Мотрук Н.В.

Урок 31 Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах». Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу. 

Завдання:

  1. Аналіз п’єси «Синій птах».

Підручник О.О.Ісаєва, Ж.В.Клименко, А.О.Мельник ”Зарубіжна література” 10кл.

************************************************

Предмет:  Зарубіжна література

Група 107

Викладач: Мотрук Н.В.

Урок 32 Контрольна робота №2.

************************************************

Предмет: Захист Вітчизни

Група 107

Викладач: Чоповський С. С.

урок № 17, тема:”Основні причини виникнення судом, прояви.” Завдання: відпрацювати конспект

************************************************

Предмет: Захист Вітчизни

Група 107

Викладач: Чоповський С. С.

урок № 18, тема:”Послідовність надання домедичної допомоги.” Завдання: відпрацювати конспект

************************************************

Предмет: Захист Вітчизни

Група 107

Викладач: Чоповський С. С.

урок № 19, тема:”Поняття про травму. Види та класифікація травм. Типи травм при дорожньо-транспортних пригодах та падінні з висоти.” Завдання: відпрацювати конспект

************************************************

Предмет: Захист Вітчизни

Група 107

Викладач: Чоповський С. С.

урок № 20, тема:”Поняття про тупу та проникаючу травму.” Завдання: відпрацювати конспект

************************************************

Предмет: Захист Вітчизни

Група 107

Викладач: Чоповський С. С.

Урок 21-22. Вплив мінно-вибухової травми на організм людини. Основні ознаки травм голови. (Вивчити конспект)

************************************************

Предмет: Інформатика

Група: 107

Викладач: Слівінська Л.А.

Завдання: Тема: Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів. Розділ 4, § 4.4 ст. 133-137, підручник Й. Ривкінд “Інформатика” 10(11) клас. Підготувати текстовий документ або презентацію та надіслати на поштову скриньку викладача.

************************************************

Предмет: Захист Вітчизни

Група 107

Викладач: Чоповський С. С.

Урок 23-24. Основні ознаки травм грудної клітки. Основні ознаки травм живота. (Відпрацювати конспект)

Урок 25-26. Основні ознаки травм скелетно-м’язевої системи. Правила поведінки при знаходженні у потенційно небезпечному

місці та при виявленні небезпечних предметів. (Відпрацювати конспект)

************************************************

Предмет: Інформатика

Група: 107

Викладач: Слівінська Л.А.

Завдання: Тема: Підсумковий урок. Виконати онлайн-тест https://onlinetestpad.com/ua/test/64848-11_4_1-tekhnolog%D1%96i-ta-serv%D1%96si-veb-20-veb-%E2%80%93-sp%D1%96lnoti-stvorennya-blog%D1%96v

Зробити скріншот результату тесту та надіслати на поштову скриньку викладача

************************************************

Предмет:  Зарубіжна література

Група 107

Викладач: Мотрук Н.В.

Урок 32 Контрольна робота №2.

************************************************

Предмет:  Зарубіжна література

Група 107

Викладач: Мотрук Н.В.

Урок 33 Польща. Йоанна Яґелло (нар. 1974). «Кава з кардамоном».

Й. Яґелло – польська письменниця, авторка творів для дітей та молоді. «Кава з кардамоном»: Синтез підліткової повісті (стосунки в родині, перше кохання) та детективу (розгадування сімейної таємниці).

Завдання:

  1. Біографія Йоанна Яґелло (законспектувати цікаві факти)
  2. Прочитати роман «Кава з кардамоном».

************************************************

Предмет:  Зарубіжна література

Група 107

Викладач: Мотрук Н.В.

Урок 34 Проблема батьків і дітей. Образ головної героїні. Мова твору.

Завдання:

  1. Написати основні проблеми батьків та дітей в юнацькому віці.
  2. Характеристика образу головної героїні твору.

************************************************

Предмет:  Зарубіжна література

Група 107

Викладач: Мотрук Н.В.

Урок 35 Підсумковий урок

************************************************