Група № 105 «Кухар. Офіціант»

 

*******************************************************

Предмет: Історія України

Група: 105

Викладач: Дацко Г.В,

О.І.Пометун , Н.М.Гупан «Історія України» 10 клас

Опрацювати § 21. Трансформаційні процеси в суспільно-політичному

житті УРСР(20-ті роки ХХст.).

Записати тему уроку та план

Дати письмову відповідь на запитання (2,3,6,8) стор. 145.

*******************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 105

Викладач: Дацко Г.В,

П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас.

Опрацювати §18. Утворення трьох вогнищ світової війни. Політика

«Умиротворення» агресора.

Записати тему уроку та план

Дати письмову відповідь на запитання (1,2,3) на стр.184.

*******************************************************

Предмет: Біологія

Група: 105

Викладач: Чопойдало І. М.

Тема: Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування.

Завдання Законспектувати тему.

генофонд

*******************************************************

Предмет: Організація обслуговування та виробництва

Група: 105

Викладач: Павелкевич О.В.

Тема уроку: Організація роботи овочевого цеху

Завдання: опрацювати та зробити конспект

Овочевий цех

*******************************************************

Предмет: Санітарія та гігієна

Група: 105

Викладач: Павелкевич О.В.

Тема уроку: «Поняття про харчові отруєння. Класифікація харчових отруєнь»

Завдання: записати визначення та скласти схему “Класифікація харчових отруєнь”

Харчові отруєння

*******************************************************

Предмет: Історія України

Група: 105

Викладач: Дацко Г.В.

О.І.Пометун , Н.М.Гупан «Історія України» 10 клас

Опрацювати § 22.  Зміни в промисловості..

Записати тему уроку та план в зошит.

Дати письмову відповідь на запитання: 1)  стор.150.(2); 2) Як радянське керівництво обґрунтовувало створення ВПК?

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 105

Викладач: Дацко Г.В.

П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас.

Опрацювати §18. ст. 183-184.. Політика «умиротворення» А.Гітлера..

Записати тему уроку в зошит.

Проаналізувати схему і відповісти на запитання до неї. Ст..183.

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 36 Чергування приголосних в українській мові.

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал п.31 про чергування приголосних (с.97).
  2. Виписати основні правила.
  3. Виконайте домашню впр.7 с.100

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 10 клас 2018
  2. YouTube експрес-урок «Чи є в українській мові слово спасибі?»

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 37 Зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення.

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал п.31(с.98).
  2. Виписати основні правила.
  3. Виконайте тест 5 с.99

Інформаційні джерела:

Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 38 Спрощення приголосних.

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал п.32 про спрощення приголосних (с.101-102).
  2. Виписати основні правила.
  3. Виконайте домашню впр.7 с.104

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 10 клас 2018
  2. YouTube експрес-урок «Проїзний чи проїздний?»

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 39 Подвоєння та подовження приголосних.

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал п.33 (с.105-106).
  2. Виписати основні правила.
  3. Виконайте домашню впр.7 с.108

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 10 клас 2018
  2. YouTube експрес-урок «ЛікАрський чи лІкарський?»

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 40 Контрольний диктант.

Перевірте себе. Самостійно напишіть національний радіодиктант-2019 «Від бересту до цифри».

Інформаційні джерела:

YouTube Національний радіодиктант-2019.

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 41 Написання есе на теми: «Життя в гармонії з природою», «Моє бачення сучасної школи», «Чого варто уникати в спілкуванні», «Ціна недбалості», «Гаджети чи реальне спілкування?».

Завдання:

Виберіть тему і напишіть есе.

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 42 Практична риторика. Суперечка як вид комунікації. Правила ведення суперечки.

Завдання:

  1. Опрацювати матеріал підручника (с.184-185)
  2. Випишіть види суперечок та правила їх ведення.
  3. Підготуйтеся до ведення дискусії про дистанційне навчання як запобіжний засіб під час карантину.

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 10 клас 2018
  2. YouTube Фрагмент дискусії про міфотворчість у літературі на «Книжковому арсеналі-2017»
  3. YouTube Ірена Карпа в дискусії про вивчення сучасної літератури в школах.

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 43 Правопис префіксів.  

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал п.35 щодо правопису префіксів (с.109).
  2. Виписати основні правила.
  3. Виконайте домашню впр.7 с.112

Інформаційні джерела:

Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 44 Правопис суфіксів.       

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал п.36 щодо правопису суфіксів (с.110).
  2. Виписати основні правила.
  3. Виконайте тест 5 с.111

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 10 клас 2018
  2. YouTube експрес-урок «Яблучний чи яблуневий?»

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

РЈСЂРѕРє 40

Глибокий психологізм у новелі «Valse melancolique» як новаторство О.Кобилянської. Роль образу мелодії вальсу у відтворенні внутрішнього світу героїнь.

Завдання:

  1. Опрацювати матеріал підручника (с.166-167)
  2. Напишіть характеристику Ганнусі або Софії.
  3. Зав дання (с168) усно.

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018
  2. YouTube Шопен «Phantaisie impromptu»

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 41 ПЧ Повість О. Кобилянської «Людина».

Завдання:

  1. Прочитати повість «Людина»
  2. Скласти план прочитаного.

Інформаційні джерела:

Твори О.Кобилянської.

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 42 Василь Стефаник. Життя і творчість. Творча співдружність В.Стефаника з Л.Мартовичем і Марком Черемшиною («покутська трійця»). Новаторство письменника. ТЛ експресіонізм.

Завдання:

  1. Ознайомитися з біографією В. Стефаника (с169-173).
  2. Скласти хронологічну таблицю.
  3. Виписати ознаки експресіонізму (с. 174 підручника)

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018
  2. YouTube В.Вермінський «Чуєш, брате мій»

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 43 Новела «Камінний хрест» – психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа твору. Сюжетно-композиційні особливості.

Завдання:

  1. Прочитати новелу «Камінний хрест»
  2. Опрацювати матеріал підручника (с.174-177)
  3. Виписати проблеми твору.
  4. Символіка хреста у творі (письмово)

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018
  2. YouTube сонати Л.ван Бетховена

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 44 Трагічна подія – композиційний центр новел Стефаника. Драматизм конфлікту, емоційна загостреність зображуваного. Багатозначність символічних образів. Камінний хрест – уособлення долі людини. Ідея нерозривної єдності Івана Дідуха з полем, рідною землею.

Завдання:

  1. Опрацювати матеріал підручника (с.174-177)
  2. Символіка хреста у творі (письмово)
  3. Виконати завдання до теми (с.178)
  4. Переглянути х/ф за твором «Камінний хрест»

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018
  2. Х/ф «Камінний хрест» (реж. Л.Осика)

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 45 Контрольна робота №3. «Модерна українська проза».

Виконати завдання контрольної роботи за варіантами.

КР 3 Модерна проза Коцюб., Кобилян.,Стеф.

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 46 Леся Українка (Лариса Косач) Життєвий і творчий шлях. Роль родини, культурного оточення і самоосвіти у формуванні світобачення письменниці.

Завдання:

  1. Повторити біографію Лесі Українки.
  2. Скласти хронологічну таблицю.
  3. Дати відповіді на питання (с. 218-219 підручника)

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018
  2. Відео В.Кіпіані «Не така, як усі»

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 47 Рання лірика. Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка І. Франком. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки. Символічність, романтичні образи, прийом контрасту, сильна вольова особистість у поезії «Contra spem spero!».

Завдання:

Творчий доробок. Опрацювати матеріал підручника (с. 201-202)

Особливості стилю (с.203)

Аналіз вірша «Contra spem spero!» (с.204)

Вивчити вірш напам’ять.

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

РЈСЂРѕРє 48 Громадянська лірика Лесі Українки. Автобіографічні мотиви РІ поезіях «І РІСЃРµ-таки РґРѕ тебе РґСѓРјРєР° лине…В», «Слово, чому ти РЅРµ твердая криця…». Напам’ять поезію (РЅР° РІРёР±С–СЂ).

Завдання:

Опрацювати матеріал підручника (с. 205-206)

Вивчити вірш напам’ять.

Тест (с.218)

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 49 Пейзажна лірика («Стояла я і слухала весну…», «Хвиля»).

Завдання:

Опрацювати матеріал підручника (с. 207-209)

Уміти аналізувати вірші Лесі Українки.

Переглянути фільм про Лесю Українку «Іду до тебе»

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 50 Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа сюжету. Природа і людина у творі. ТЛ неоромантизм, драма-феєрія.

Завдання:

Виписати визначення драми-феєрії (с.212)

Опрацювати матеріал (с.211-213)

Прочитати драму «Лісова пісня»

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

Х/ф за мотивами твору «Лісова пісня»

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 51 Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення духовності і краси. Мати Лукаша й Килина – антиподи головній героїні Мавці. Поєднання високої духовності і буденного прагматизму в образі Лукаша.

Завдання:

Опрацювати матеріал підручника (с. 213-218)

Характеристику Мавки та Лукаша виписати в зошити.

Відповісти на питання (с.219)

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 52 Неоромантичне утвердження духовно-естетичної сутності людини, її творчих можливостей. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями душі особистості, дійсністю і мрією. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини.

Завдання:

Опрацювати матеріал підручника (с. 205-206)

Переглянути х/ф за мотивами твору «Лісова пісня»

Відповісти на питання (с.219)

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 53 ПЧ Леся Українка. Поема «Бояриня».

Завдання:

Опрацювати матеріал підручника (с. 205-206)

Прочитати поему «Бояриня»

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 54 РЗМ Контрольний твір за літературною спадщиною Лесі Українки.

Завдання:

Написати невеликий твір-роздум на одну з тем:

«Гармонія людини С– РїСЂРёСЂРѕРґРё РІ драмі-феєрм Лесі Українки “Лісова РїС–СЃРЅСЏ”В»;

«У чому бачить сенс свого життя Мавка, а в чому Лукаш?»

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 55 Микола Вороний – «ідеолог» модернізації української літератури. Його творчість – перша декларація ідей і форм символізму.  ТЛ символізм.

Завдання:

  1. Опрацювати матеріал підручника (с. 229-231).
  2. Випишіть 10 фактів про Вороного і 7 про його творчість.(с.232-233).
  3. Законспектуйте статтю про символізм, його ознаки (с.234)

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 56 Єдність краси природи і мистецтва («Блакитна Панна»). Узагальнено-ідеалізований жіночий образ як сюжетний центр вірша «Інфанта».

Завдання:

Опрацювати матеріал підручника про звукосимволізм (с. 236).

Прочитайте вірші «Блакитна Панна» та «Інфанта» з підручника.

Запишіть короткий їх аналіз (по 3 речення).

Вірш «Блакитна Панна» вчимо напам’ять.

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

YouTube М.Чюрльоніс «Симфонія моря»

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

РЈСЂРѕРє 57 Олександр Олесь (Рћ. Кандиба). Життя С– творчість, світоглядні переконання. Неоромантичні, символістські тенденції Сѓ творчості («З журбою радість обнялась…В»).

Завдання:

Опрацювати матеріал підручника (с. 240-242).

Випишіть 10 фактів з біографії Олеся і 7 про його поетичну спадщину.

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

РЈСЂРѕРє 58 «Чари ночі» – перлина інтимної лірики української поезії. Прагнення гармонії людини С– РїСЂРёСЂРѕРґРё. Мотив краси кохання Р№ молодості, філософські СЂРѕР·РґСѓРјРё. Музичність, Р·РІСѓРєРѕРІР° виразність поезій. Майстерність Сѓ відтворенні настрою С– почуття.

Завдання:

Вивчіть напам’ять вірш «Чари ночі».

Законспектуйте аналіз вірша (с.244)

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 59 Експресивне висловлювання патріотичних почуттів («О слово рідне! Орле скутий!..»).

Вивчити напам’ять: 2 поезії (на вибір).

Завдання:

Опрацювати матеріал підручника: громадянсько-патріотична лірика  (с. 244-245).

Вивчіть напам’ять вірш «О слово рідне!».

Законспектуйте аналіз вірша з підручника.

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

YouTube М. Бурмака «Сонце на обрії»

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 60 Символізм драматичного етюда  «По дорозі в Казку».  Дорога в казку – символ духовних поривань людини до кращого життя. Проблема провідника і маси. Лідер – духовно сильна особистість. Трагічна суперечність між духовністю, мрією і жорстокістю.

ТЛ драматичний етюд.

Завдання:

Опрацювати матеріал підручника: драматургія  (с. 245-247).

Випишіть визначення драматичний етюд (с.247)

Прочитайте твір «По дорозі в казку», запишіть план твору.

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 61 РЗМ  Творча робота за поетикою віршів М. Вороного, О. Олеся.

Завдання:

Проаналізуйте улюблену поезію (на вибір). Обсяг – 1 стор.

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 21 ПЧ  Гі де Мопассан «Місячне світло».

Завдання:

  1. Прочитати новелу .
  2. Скласти і записати план твору «Місячне світло»

Інформаційні джерела:

  1. Твори Г.де Мопассана
  2. YouTube мелодії для душі Л.ван Бетховен.

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 22 Англія. Оскар Вайльд (1854 – 1900). «Портрет Доріана Грея».

Ідейно-естетичні погляди і творчий шлях митця. Проблема краси й моралі в романі «Портрет Доріана Грея». Система образів.

Завдання:

  1. Король естетизму.Опрацювати матеріал підручника (с.196-199)
  2. Запишіть хронологічну таблицю до теми.
  3. Прочитати «Портрет Доріана Грея»

Інформаційні джерела:

Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 23 Еволюція головного героя. Роль фантастики у творі. Символіка. Традиції і новаторство О. Вайльда в жанрі роману.

Завдання:

  1. Записати характеристику Доріана (с.202).
  2. Виписати основні ідейно-естетичні погляди Вайльда (с.201 підручника).
  3. Перегляд х/ф за романом «Портрет Доріана Грея»
  4. Опрацюйте питання на с. 204-205.
  5. Розгляньте ілюстрації до твору (с.212)

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 10 клас 2018
  2. Х/ф «Портрет Доріана Грея»

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 24  РЗМ Дискусія за романом Оскара Вайльда «Портрет Доріана Грея»: «Краса – явище моральне, аморальне чи «по той бік добра і зла?» ЛК Екранізації романів XIX ст.      

Завдання:

  1. Опрацюйте питання на с. 204-205.
  2. Розгляньте ілюстрації до твору (с.212)
  3. Напишіть невеликий роздум (до 10 реч.) на тему: «Духовна деградація особистості» за романом О.Вайльда.

Інформаційні джерела:

Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 25 Франція. Шарль Бодлер (1821 – 1867). «Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»). Ш. Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла» (загальна характеристика). Образи, символи, особливості поетичної мови у його віршах.

Завдання:

  1. Опрацювати матеріал підручника про Бодлера (с.221-223)
  2. Випишіть 10 фактів про поета і 7 фактів про його збірку(с.224-225).
  3. Прочитати вірші «Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія» у підручнику.
  4. Випишіть, що таке сугестія (с.230).

Інформаційні джерела:

Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 26 Поль Верлен (1844 – 1896). «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня».

Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики.

Завдання:

  1. Випишіть, що таке символізм, його ознаки (с.234, табл. на с.237), кого вважають французькими символістами (с.236).
  2. Опрацювати матеріал підручника про Верлена (с.238-241), короткий конспект до 10 речень.
  3. Прочитати вірші «Осіння пісня», «Поетичне мистецтво» у підручнику. Зверніть увагу на аналіз цих творів (табл. с.244)

Інформаційні джерела:

Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 27 Артюр Рембо (1854-1891). «Голосівки», «Моя циганерія». Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія».

Завдання:

  1. Опрацювати матеріал підручника про Рембо (с.248-251)
  2. Випишіть 10 фактів про поета і 7 фактів про його творчість.
  3. Прочитати вірші «Голосівки», «Моя циганерія» у підручнику та аналіз цих поезій.

Інформаційні джерела:

Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 105

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 28 РЗМ Письмове аналітичне дослідження поезій Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо.

Завдання:

Напишіть аналіз однієї з поезій французьких символістів (на вибір) обсягом 1 стор.

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 105

Викладач: Дацко Г.В,

Тема уроку: Здобутки і ціна індустріалізації.

Записати тему уроку в зошит.

Опрацювати § 22.

Дати письмову відповідь на питання: Що таке «соціалістичне змагання»

та яка роль відводилась йому в індустріалізації?

Підр.О.І.Пометун , Н.М.Гупан «Історія України» 10 клас

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 105

Викладач: Дацко Г.В,

Тема уроку: Найважливіші досягнення науки та техніки. Література.

Записати тему уроку в зошит

Опрацювати §25

Заповнити таблицю

Наука Прізвище вченого Винаходи

Підр. П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас

************************************************

Предмет:  Іноземна мова

Група 105

Викладач: Мотрук Н.В.

Урок 53 Обіцянки, пропозиції, передбачення

Завдання:

Прочитати та перекласти діалог. Виписати нові слова. Пояснити will, going to

Підручник: Solutions. Pre-Intermediate. Student’s Book (p.55)

************************************************

Предмет:  Іноземна мова

Група 105

Викладач: Мотрук Н.В.

Урок 54 Життя перед монітором. Ukrainian Culture Page

Завдання:

Прочитати та перекласти текст. Виписати нові слова.  Виконати впр.5, 6

Підручник: Solutions. Pre-Intermediate. Student’s Book (p.56)

************************************************

Предмет:  Іноземна мова

Група 105

Викладач: Мотрук Н.В.

Урок 55 Детектор брехні

Завдання:

Прочитати та перекласти  текст. Виписати нові слова.

Підручник: Solutions. Pre-Intermediate. Student’s Book (p.57)

************************************************

Предмет:  Іноземна мова

Група 105

Викладач: Мотрук Н.В.

Урок 56 Винаходи

Завдання:

Прочитати та перекласти текст. Виписати нові слова. Виконати впр.3

Підручник: Solutions. Pre-Intermediate. Student’s Book (p.58-59)

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 105

Викладач: Дацко Г.В.

Тема уроку: Життя українського села

План

1.Хлібозаготівельні кризи та перехід  до колективізації.

2.Суцільна колективізація. Розкуркулення.

  1. Голодомор 1932-1933рр. і його наслідки.

Записати тему уроку та план.

Опрацювати §23

Дати письмову відповідь на пит..(1,3) стор.160

Підр. О.І.Пометун , Н.М.Гупан «Історія України» 10 клас

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 105

Викладач: Дацко Г.В.

П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас.

Опрацювати §26 .  Нові напрями в мистецтві.

Записати тему уроку в зошит

Заповнити таблицю

Вид мистецтва Нові напрями

Підр. П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас.

************************************************

Предмет: Інформатика

Група 105

Викладач: Чоповський С. С.

СѓСЂРѕРє в„– 22, тема:”Впорядкування, пошук С– фільтрування даних.” Завдання: відпрацювати конспект, підручник “Інформатика. 10(11) клас”.В  Р™.РЇ. Р РёРІРєС–РЅРґ та С–РЅ., В§ 3.4 СЃС‚. 95-101.

************************************************

Предмет: Інформатика

Група 105

Викладач: Чоповський С. С.

СѓСЂРѕРє в„– 23-24, тема:”Робота Р· запитами РЅР° РІРёР±С–СЂРєСѓ даних. РџР  в„–7. Запити РЅР° РІРёР±С–СЂРєСѓ даних.” Завдання: відпрацювати конспект, підручник “Інформатика. 10(11) клас”. Р™.РЇ. Р РёРІРєС–РЅРґ та С–РЅ., В§ 3.5 СЃС‚. 101-107. виконати практичні завдання

************************************************

Предмет: Інформатика

Група 105

Викладач: Чоповський С. С.

СѓСЂРѕРє в„– 24, тема:”Робота Р· запитами РЅР° РІРёР±С–СЂРєСѓ даних. РџР  в„–7. Запити РЅР° РІРёР±С–СЂРєСѓ даних.” Завдання: відпрацювати конспект, підручник “Інформатика. 10(11) клас”. Р™.РЇ. Р РёРІРєС–РЅРґ та С–РЅ., В§ 3.5 СЃС‚. 101-107. виконати практичні завдання

************************************************

Предмет: Інформатика

Група 105

Викладач: Чоповський С. С.

Урок № 25. Технології опрацювання мультимедійних даних. Роль електронних медійних засобів в житті людини. § 4.1 ст. 108-114

Підручник “Інформатика. 10(11) клас”. Р™.РЇ. Р РёРІРєС–РЅРґ та С–РЅ.

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 105

Викладач: Дацко Г.В.

Практична робота: Голодомор мовою документів, свідчень, чисел.

Використання Інтернет ресурсів.

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 105

Викладач: Дацко Г.В.

Контрольна робота

І.Варіант

  1. «Антикомінтернівський пакт» між Німеччиною та Японією було укладено:

Р°) Сѓ 1936СЂ.; Р±) Сѓ 1937СЂ; РІ) Сѓ 1938СЂ. (1Р±)

2.Пакт про ненапад між Німеччиною і СРСР із боку СРСР підписав:

а) Л.Каганович; б) В.Молотов; в) М.Калінін. (1б)

3.Дайте однозначну відповідь («Так», «Ні») Німеччина вийшла з Ліги Націй у жовтні 1933р. (1б)

4.Обгрунтуйте свій вибір, викресливши зайве у переліку: Мюнхенська конференція, англо-франко-радянські  переговори, розчленування Чехословаччини. (3б)

5.Які цілі мала Італія, напавши на Ефіопію й розпалюючи вогнище війни в Африці. (3б)

6.Які події другої половини 1930-х рр. найбільшою мірою сприяли розв’язанню Другої світової війни. (3б)

ІІ варіант

1.«Вісь Берлін – Рим було створено:

Р°) Сѓ 1934СЂ;В  Р±) Сѓ 1935СЂ;В  РІ) Сѓ 1936СЂ. (1Р±)

  1. Пакт про ненапад між Німеччиною СРСР із боку Німеччини підписав:

а) К.Шушнінг; б)Й.Ріббентроп); в)Г.Геббельс.    (1б)

3.Дайте однозначну відповідь(«Так», «Ні») У 1933р. Італія напала на Ефіопію. (1б)

4.Обгрунтуйте свій вибір, викресливши зайве у переліку:

А.Гітлер, Н.Чемберлен, Б.Муссоліні. (3б)

  1. Чим на Вашу думку був аншлюс Австрії: «родинною німецькою справою», як його назвав А.Гітлер, чи окупацією? (3б)

6.Які цілі ставили перед собою Й.Сталін та А.Гітлер, укладаючи пакт про ненапад? Чи сприяла ця угода збереженню миру? (3б)

************************************************

Предмет: Інформатика

Група 105

Викладач: Чоповський С. С.

РЈСЂРѕРє в„– 26. Проектування та створення РѕР±’єктів мультимедіа. В§ 4.1 СЃС‚. 108-114

Урок № 27. Системи керування вмістом для веб-ресурсів. Етапи створення веб-сайтів.    § 4.3 ст. 122-123

************************************************