Група № 101 «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів. Електрозварник ручного зварювання. Водій автотранспортних засобів (категорії «В», «С»)»

 

************************************************

Предмет: Біологія

Група: 101

Викладач: Чопойдало І. М.

Тема :Сучасний стан досліджень геному людини

Завдання: Законспектувати тему.

Сучасний стан геному

************************************************

Предмет: Фізична  культура і здоров’я

Група: 101

Викладач: Стадник І.А.

Тема: Волейбол.

Тема Волейбол

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 101

Викладач: Петрушина Т.В.

Тема 23: Нові тенденції розвитку культури 1914-1921 рр. Освіта. наука. Література та мистецтво. релігійне та повсякденне життя.

Завдання за підручником: Пометун О.ІІІ., Гупан Н.М. Історія України, 10 кл., К.: “Оріон”, 2018 § 17

(с.120-127)

https://www.youtube.com/watch?v=uq14-qyPPkc

Заповнити таблицю “Досягнення в галузі культури”

Таблиця Досягнення в галузі культури

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 101

Викладач: Петрушина Т.В.

Тема 25: Утворення вогнищ Другої світової війни.  Створення блоку Рим-Берлін-Токіо та політика «умиротворення» агресора та її крах.

Утворення вогнищ війни

************************************************

Предмет: Фізична  культура і здоров’я

Група: 101

Викладач: Стадник І.А.

Тема: Волейбол.

Тест https://docs.google.com/forms/d/1eYuUdBnQOU9R2_YHWwRtnP-Ol-AImaOAYByK6CieKFw/edit

************************************************

Предмет Спецтехнологія”

Група: 101

Викладач: Семчишин І.М.

тема уроку:

58 Технічне обслуговування ходової частини.

59 Технічне обслуговування коліс.

60 Технічне обслуговування кузова

61 Технічне обслуговування рульового керування

62 Технічне обслуговування гальмівної системи

63 ЛПР 7. Ознайомлення з особливостями технічного обслуговування агрегатів трансмісії

64 ЛПР 7. Ознайомлення з особливостями технічного обслуговування карданної та головної передач

101 58-64

************************************************

Предмет “Біологія”

Група: 101

Викладач: Чопойдало І. М.

Тема: Моногенне та полігенне спадкування ознак.

Завдання: Законспектувати тему та розв’язати задачі з презентації.

моногенне спадкування

************************************************

Предмет “Всесвітня історія”

Група: 101

Викладач: Петрушина Т.В.

Тема 26: СРСР у системі міжнародних відносин напередодні першої світової війни.

Завдання за підручником:Полянський П. Всесвітня історія (рівень стандарту).- К.: Грамота, 2019- 10 кл. – § 19   (с.184-193)

Відео для перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=pJaWPUlMQwM

Матеріал у блозі: https://historyvpu29.blogspot.com/2020/03/101-104-106-26.html?spref=fb&fbclid=IwAR3qjheB73hHM4RcFeJJYQicqWhb4Si4HfiOECzvghv5CVKsPag_EB_Aed0

Тема 26 СРСР у системі міжнародних відносин напередодні першої світової війни.

************************************************

Предмет “Історія України”

Група: 101

Викладач: Петрушина Т.В.

Тема 24 : Практичне заняття. Уроки державотворчих процесів

Завдання за підручником: с.128-129,

виконати завдання по роботі з документами

Тема 24 Практичне заняття. Уроки державотворчих процесів

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 41 Написання есе на теми: «Життя в гармонії з природою», «Моє бачення сучасної школи», «Чого варто уникати в спілкуванні», «Ціна недбалості», «Гаджети чи реальне спілкування?».

Завдання:

Виберіть тему і напишіть есе.

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 42 Практична риторика. Суперечка як вид комунікації. Правила ведення суперечки.

Завдання:

  1. Опрацювати матеріал підручника (с.184-185)
  2. Випишіть види суперечок та правила їх ведення.
  3. Підготуйтеся до ведення дискусії про дистанційне навчання як запобіжний засіб під час карантину.

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 10 клас 2018
  2. YouTube Фрагмент дискусії про міфотворчість у літературі на «Книжковому арсеналі-2017»
  3. YouTube Ірена Карпа в дискусії про вивчення сучасної літератури в школах.

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 43 Правопис префіксів.  

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал п.35 щодо правопису префіксів (с.109).
  2. Виписати основні правила.
  3. Виконайте домашню впр.7 с.112

Інформаційні джерела:

Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 44 Правопис суфіксів.       

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал п.36 щодо правопису суфіксів (с.110).
  2. Виписати основні правила.
  3. Виконайте тест 5 с.111

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 10 клас 2018
  2. YouTube експрес-урок «Яблучний чи яблуневий?»

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 45 Уживання великої літери.

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал п.37 – правила вживання великої літери (с.113-114).
  2. Виписати основні правила.
  3. Виконайте домашню впр.7 с.116

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 10 клас 2018
  2. YouTube Чому Хрещатик має таку назву?

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 46 Правила перенесення слів із рядка в рядок. Правила графічних скорочень слів.

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал п.39 (с.117-118).
  2. Виписати і запам’ятати приклади з розділу «Культура слова» на с.121..
  3. Виконайте домашню впр.7 с.121

Інформаційні джерела:

Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 47 Написання складних слів разом, окремо, з дефісом.

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал п.41 – написання складних слів (с.122-123).
  2. Виписати основні правила.
  3. Виконайте домашню впр.7 с.126

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 10 клас 2018
  2. YouTube експрес-урок «Святвечір чи Свят-вечір?»

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 48 Написання слів іншомовного походження. Правило «дев’ятки».

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал п.42 – написання слів іншомовного походження (с.127-128).
  2. Виписати основні правила.
  3. Виконайте домашню впр.7 с.131

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 10 клас 2018
  2. YouTube експрес-урок «Хто такий кушнір?»

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 49 Складні випадки написання прізвищ і географічних назв.

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал п.43-45 – написання прізвищ, географічних назв (с.132-134, с.138-139).
  2. Виписати основні правила.
  3. Виконайте тест 5 с.135-136

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська мова (О.Авраменко, ін.) 10 клас 2018
  2. YouTube експрес-урок «Хто такий бондар?»

************************************************

Предмет: Українська мова

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 50 Розрізнення прислівників і співзвучних сполук (збоку – з боку, зрештою – з рештою, всередині  – в середині тощо). Правила написання їх.

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 46 Леся Українка (Лариса Косач) Життєвий і творчий шлях. Роль родини, культурного оточення і самоосвіти у формуванні світобачення письменниці.

Завдання:

  1. Повторити біографію Лесі Українки.
  2. Скласти хронологічну таблицю.
  3. Дати відповіді на питання (с. 218-219 підручника)

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018
  2. Відео В.Кіпіані «Не така, як усі»
  3. http://images.google.com.ua/images?hl=ru&source=lip&q=
  4. http://M’ww.myslenedrevo.com.ua/studies/lesja/index.html
  5. http://www.aska-life.com.ua/ulcr/people/Lesia_Ukrainiia 1 .html

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 47 Рання лірика. Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка І. Франком. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки. Символічність, романтичні образи, прийом контрасту, сильна вольова особистість у поезії «Contra spem spero!».

Завдання:

Творчий доробок. Опрацювати матеріал підручника (с. 201-202)

Особливості стилю (с.203)

Аналіз вірша «Contra spem spero!» (с.204)

Вивчити вірш напам’ять.

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 48 Громадянська лірика Лесі Українки. Автобіографічні мотиви в поезіях «І все-таки до тебе думка лине…», «Слово, чому ти не твердая криця…». Напам’ять поезію (на вибір).

Завдання:

Опрацювати матеріал підручника (с. 205-206)

Вивчити вірш напам’ять.

Тест (с.218)

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 49 Пейзажна лірика («Стояла я і слухала весну…», «Хвиля»).

Завдання:

Опрацювати матеріал підручника (с. 207-209)

Уміти аналізувати вірші Лесі Українки.

Переглянути фільм про Лесю Українку «Іду до тебе»

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 50 Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа сюжету. Природа і людина у творі. ТЛ неоромантизм, драма-феєрія.

Завдання:

Виписати визначення драми-феєрії (с.212)

Опрацювати матеріал (с.211-213)

Прочитати драму «Лісова пісня»

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

Х/ф за мотивами твору «Лісова пісня»

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 51 Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення духовності і краси. Мати Лукаша й Килина – антиподи головній героїні Мавці. Поєднання високої духовності і буденного прагматизму в образі Лукаша.

Завдання:

Опрацювати матеріал підручника (с. 213-218)

Характеристику Мавки та Лукаша виписати в зошити.

Відповісти на питання (с.219)

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 52 Неоромантичне утвердження духовно-естетичної сутності людини, її творчих можливостей. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями душі особистості, дійсністю і мрією. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини.

Завдання:

Опрацювати матеріал підручника (с. 205-206)

Переглянути х/ф за мотивами твору «Лісова пісня»

Відповісти на питання (с.219)

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 53 ПЧ Леся Українка. Поема «Бояриня».

Завдання:

Опрацювати матеріал підручника (с. 205-206)

Прочитати поему «Бояриня»

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 54 РЗМ Контрольний твір за літературною спадщиною Лесі Українки.

Завдання:

Написати невеликий твір-роздум на одну з тем:

«Гармонія людини і природи в драмі-феєрм Лесі Українки “Лісова пісня”»;

«У чому бачить сенс свого життя Мавка, а в чому Лукаш?»

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 55 Микола Вороний – «ідеолог» модернізації української літератури. Його творчість – перша декларація ідей і форм символізму.  ТЛ символізм.

Завдання:

  1. Опрацювати матеріал підручника (с. 229-231).
  2. Випишіть 10 фактів про Вороного і 7 про його творчість.(с.232-233).
  3. Законспектуйте статтю про символізм, його ознаки (с.234)

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 56 Єдність краси природи і мистецтва («Блакитна Панна»). Узагальнено-ідеалізований жіночий образ як сюжетний центр вірша «Інфанта».

Завдання:

Опрацювати матеріал підручника про звукосимволізм (с. 236).

Прочитайте вірші «Блакитна Панна» та «Інфанта» з підручника.

Запишіть короткий їх аналіз (по 3 речення).

Вірш «Блакитна Панна» вчимо напам’ять.

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

YouTube М.Чюрльоніс «Симфонія моря»

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 57 Олександр Олесь (О. Кандиба). Життя і творчість, світоглядні переконання. Неоромантичні, символістські тенденції у творчості («З журбою радість обнялась…»).

Завдання:

Опрацювати матеріал підручника (с. 240-242).

Випишіть 10 фактів з біографії Олеся і 7 про його поетичну спадщину.

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 58 «Чари ночі» – перлина інтимної лірики української поезії. Прагнення гармонії людини і природи. Мотив краси кохання й молодості, філософські роздуми. Музичність, звукова виразність поезій. Майстерність у відтворенні настрою і почуття.

Завдання:

Вивчіть напам’ять вірш «Чари ночі».

Законспектуйте аналіз вірша (с.244)

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 59 Експресивне висловлювання патріотичних почуттів («О слово рідне! Орле скутий!..»).

Вивчити напам’ять: 2 поезії (на вибір).

Завдання:

Опрацювати матеріал підручника: громадянсько-патріотична лірика  (с. 244-245).

Вивчіть напам’ять вірш «О слово рідне!».

Законспектуйте аналіз вірша з підручника.

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

YouTube М. Бурмака «Сонце на обрії»

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 60 Символізм драматичного етюда  «По дорозі в Казку».  Дорога в казку – символ духовних поривань людини до кращого життя. Проблема провідника і маси. Лідер – духовно сильна особистість. Трагічна суперечність між духовністю, мрією і жорстокістю.

ТЛ драматичний етюд.

Завдання:

Опрацювати матеріал підручника: драматургія  (с. 245-247).

Випишіть визначення драматичний етюд (с.247)

Прочитайте твір «По дорозі в казку», запишіть план твору.

Інформаційні джерела:

Підручник Українська література (О.Авраменко, В.Пахаренко) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Українська література

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 61 РЗМ  Творча робота за поетикою віршів М. Вороного, О. Олеся.

Завдання:

Проаналізуйте улюблену поезію (на вибір). Обсяг – 1 стор.

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 22 Англія. Оскар Вайльд (1854 – 1900). «Портрет Доріана Грея».

Ідейно-естетичні погляди і творчий шлях митця. Проблема краси й моралі в романі «Портрет Доріана Грея». Система образів.

Завдання:

  1. Король естетизму.Опрацювати матеріал підручника (с.196-199)
  2. Запишіть хронологічну таблицю до теми.
  3. Прочитати «Портрет Доріана Грея»

Інформаційні джерела:

Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 23 Еволюція головного героя. Роль фантастики у творі. Символіка. Традиції і новаторство О. Вайльда в жанрі роману.

Завдання:

  1. Записати характеристику Доріана (с.202).
  2. Виписати основні ідейно-естетичні погляди Вайльда (с.201 підручника).
  3. Перегляд х/ф за романом «Портрет Доріана Грея»
  4. Опрацюйте питання на с. 204-205.
  5. Розгляньте ілюстрації до твору (с.212)

Інформаційні джерела:

  1. Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 10 клас 2018
  2. Х/ф «Портрет Доріана Грея»

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 24 РЗМ Дискусія за романом Оскара Вайльда «Портрет Доріана Грея»: «Краса – явище моральне, аморальне чи «по той бік добра і зла?» ЛК Екранізації романів XIX ст.      

Завдання:

  1. Опрацюйте питання на с. 204-205.
  2. Розгляньте ілюстрації до твору (с.212)
  3. Напишіть невеликий роздум (до 10 реч.) на тему: «Духовна деградація особистості» за романом О.Вайльда.

Інформаційні джерела:

Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 25 Франція. Шарль Бодлер (1821 1867). «Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»). Ш. Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла» (загальна характеристика). Образи, символи, особливості поетичної мови у його віршах.

Завдання:

  1. Опрацювати матеріал підручника про Бодлера (с.221-223)
  2. Випишіть 10 фактів про поета і 7 фактів про його збірку(с.224-225).
  3. Прочитати вірші «Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія» у підручнику.
  4. Випишіть, що таке сугестія (с.230).

Інформаційні джерела:

Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 26 Поль Верлен (1844 1896). «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня».

Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики.

Завдання:

  1. Випишіть, що таке символізм, його ознаки (с.234, табл. на с.237), кого вважають французькими символістами (с.236).
  2. Опрацювати матеріал підручника про Верлена (с.238-241), короткий конспект до 10 речень.
  3. Прочитати вірші «Осіння пісня», «Поетичне мистецтво» у підручнику. Зверніть увагу на аналіз цих творів (табл. с.244)

Інформаційні джерела:

Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 27 Артюр Рембо (1854-1891). «Голосівки», «Моя циганерія». Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія».

Завдання:

  1. Опрацювати матеріал підручника про Рембо (с.248-251)
  2. Випишіть 10 фактів про поета і 7 фактів про його творчість.
  3. Прочитати вірші «Голосівки», «Моя циганерія» у підручнику та аналіз цих поезій.

Інформаційні джерела:

Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 10 клас 2018

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 101

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 28 РЗМ Письмове аналітичне дослідження поезій Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо.

Завдання:

Напишіть аналіз однієї з поезій французьких символістів (на вибір) обсягом 1 стор.

************************************************

Предмет: Громадянська освіта

Група: 101

Викладач: Мущинка О.Л.

Урок 31. Практична робота «Чому варто бути проінформованою людиною»

(завдання додаються)

Ур 31 ПР Чому варто бути проінформованою людиною

************************************************

Предмет: Громадянська освіта

Група: 101

Викладач: Мущинка О.Л.

Урок 32 Тема: «Достовірність інформації в мас-медіа. Джерела інформації. Факт та судження. Авторство медіа тексту. Стандарти подання інформації . Критичний аналіз медіа текстів»

Завдання: опрацювати і законспектувати матеріал. Т.4, ст. 114-117

Підручник «Громадянська освіта, О.О. Гісем, О.О. Мартинюк, Харків – 2018

************************************************

Предмет: Громадянська освіта

Група: 101

Викладач: Мущинка О.Л.

Урок 33 Тема: «Приватність та конфіденційність у віртуальному світі. Цифрова ідентичність. Соціальні мережі. Права людини в Інтернеті. Безпека та етика поведінки у мережі. Кіберзлочинність. Особливості захисту прав дітей та молоді в Інтернеті»

Завдання: переглянути презентацію, головне законспектувати.

Кіберзлочини та покарання

************************************************

Предмет: Громадянська освіта

Група: 101

Викладач: Мущинка О.Л.

Урок 34 Тема: Практична робота «Як розпізнати маніпуляцію та захиститись від неї»

(завдання додаються)

Ур 34 ПР Як розпізнати маніпуляцію та захиститись від неї

************************************************

Предмет: Громадянська освіта

Група: 101

Викладач: Мущинка О.Л.

Урок 35 Урок узагальнення. Виконати підсумкову контрольну роботу

(завдання додаються)

Ур 35 Контрольна робота

************************************************

Предмет  Спецтехнологія”

Група: 101

Викладач: Семчишин І.М.

тема уроку:

  1. ЛПР 7. Ознайомлення з особливостями технічного обслуговування ходової частини.
  2. ЛПР 7. Ознайомлення з особливостями технічного обслуговування рульового керування керування.
  3. ЛПР 7. Ознайомлення з особливостями технічного обслуговування механізмів керування.
  4. Контроль знань.
  5. Види, методи та система ремонту автомобілів.
  6. Технологія ремонту автомобілів.

пл.ур. 101 65-70 23.03-27.03

************************************************

Предмет: Інформатика

Група 101

Викладач: Чоповський С. С.

урок № 23-24, тема:”Робота з запитами на вибірку даних. ПР №7. Запити на вибірку даних.” Завдання: відпрацювати конспект, підручник “Інформатика. 10(11) клас”. Й.Я. Ривкінд та ін., § 3.5 ст. 101-107. виконати практичні завдання.

************************************************

Предмет: Інформатика

Група 101

Викладач: Чоповський С. С.

урок № 25, тема:”Технології опрацювання мультимедійних даних. Роль електронних медійних засобів в житті людини”. Завдання: відпрацювати конспект, підручник “Інформатика. 10(11) клас”. Й.Я. Ривкінд та ін., § 4.1 ст. 108-114.виконати практичні завдання

************************************************

Предмет: Інформатика

Група 101

Викладач: Чоповський С. С.

Урок №26. Проектування та створення об’єктів мультимедіа. § 4.1 ст. 108-114

Підручник “Інформатика. 10(11) клас”. Й.Я. Ривкінд та ін.

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 101

Викладач: Петрушина Т.В.

Тема 25: Узагальнення знань і тематичне оцінювання  за розділом ІІІ «Розгортання Української революції. Боротьба за українську державність.

Завдання за підручником: повторити §12- 17

Виконати тест

http://lv.testportal.gov.ua:8080/guide?subject=3%2C43&show=Продовжити

Контрольна робота 101

*******************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 101

Викладач: Петрушина Т.В.

Тема 27: Початок Другої світової війни. Воєнні дії в середині 1941-1942 рр.

Завдання за підручником:Полянський П. Всесвітня історія (рівень стандарту).- К.: Грамота, 2019- 10 кл. – § 20-21 (с.200-211)

Відеоматеріал: https://www.youtube.com/watch?v=XCYvV6gzPLg

Виконати завдання (хронологічна таблиця, робота з картою) – файл додається

Початок і розгортання Другої світової війни

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 101

Викладач: Петрушина Т.В.

Тема 28: Воєнні дії в другій половині 1942-1943 рр. Окупаційний режим у поневолених країнах. Рух Опору

Завдання за підручником:Полянський П. Всесвітня історія (рівень стандарту).- К.: Грамота, 2019- 10 кл. – § 21-22

1942-1943. Окупаційний режим. Рух опору

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 101

Викладач: Петрушина Т.В.

Тема 29: Воєнні дії в 1944 р. Завершення і підсумки Другої світової війни

Завдання за підручником:Полянський П. Всесвітня історія (рівень стандарту).- К.: Грамота, 2019- 10 кл. – § 23-24

Завершення війни

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 101

Викладач: Петрушина Т.В.

Тема 26: Входження УСРР до складу СРСР. Формальний  та реальний статус УСРР у «договірній федерації» радянських республік. Християн Раковський. Утворення СРСР: наслідки для України. Адміністративно-територіальний поділ УСРР

Завдання за підручником: Пометун О.ІІІ., Гупан Н.М. Історія України, 10 кл., К.: “Оріон”, 2018 § 19

Утворення СРСР

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 101

Викладач: Петрушина Т.В.

Тема 30: Світ після Другої світової війни

Завдання за підручником:Полянський П. Всесвітня історія (рівень стандарту).- К.: Грамота, 2019- 10 кл. – § 24

  1. Перегляньте відеоматеріал:  https://www.youtube.com/watch?v=-Yst63BHwsE
  2. Законспектуйте(за підручником стор. 235-239
  3. Виконайте тест

************************************************

ПредметСпецтехнологія

Група: 101

Викладач: Семчишин І.М.

тема уроку:

77 ЛПР 8. Ознайомлення з особливостями ремонту механізмів двигуна

78 ЛПР 8. Ознайомлення з особливостями ремонту механізмів двигуна

79 ЛПР 8. Ознайомлення з особливостями ремонту механізмів двигуна

80 ЛПР 8. Ознайомлення з особливостями ремонту механізмів двигуна

81 ЛПР 8. Ознайомлення з особливостями ремонту механізмів двигуна

82 Ремонт радіаторів

ст 101 77-82

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 101

Викладач: Петрушина Т.В.

Тема 31: Практичне заняття. Примусова праця у Третьому рейху. Трагедія ув’язнених  у німецьких концтаборах та їх доля

Завдання за підручником:Полянський П. Всесвітня історія (рівень стандарту).- К.: Грамота, 2019- 10 кл. (с. 239-241)

Адреса віртуального музею http://panorama.auschwitz.org

Відео: https://www.youtube.com/watch?time_continue=196&v=e2Ma7_bFXtk&feature=emb_logo

************************************************

Предмет: Інформатика

Група 101

Викладач: Чоповський С. С.

Урок №27. Системи керування вмістом для веб-ресурсів. Етапи створення веб-сайтів.     § 4.3 ст. 122-123

Урок №28. Створення та адміністрування сайту. § 4.3 ст. 123-131

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 101

Викладач: Петрушина Т.В.

Тема 27: УСРР в умовах непу. Антибільшовицький повстанський рух. Холодноярська республіка та ін. Масовий голод 1921-1923 рр. Впровадження непу в УСРР. Суспільно-політичне життя. Ліквідація багатопартійності.

Завдання за підручником: Пометун О.ІІІ., Гупан Н.М. Історія України, 10 кл., К.: “Оріон”, 2018 § 20

(с.- 134-139)

Відеоматеріал для опрацювання: https://www.youtube.com/watch?v=BW771Fili6M

*******************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 101

Викладач: Петрушина Т.В.

Тема 32: Контрольна робота №4 «Передумови Другої світової війни»,  «Друга світова війна»

Завдання за підручником:Полянський П. Всесвітня історія (рівень стандарту).- К.: Грамота, 2019- 10 кл. повторити – § 17-24

контрольна робота

************************************************

Предмет “Спецтехнологія”

Група: 101

Викладач: Семчишин І.М.

тема уроку:

83 Ремонт рідинних і масляних насосів

84 Ремонт паливних баків і паливопроводів

85 Ремонт карб’юратора та бензонасоса

86 Ремонт генератора, переривника-розподільника

87 Ремонт стартера

88 ЛПР 9. Ознайомлення з особливостями ремонту систем двигуна

СТ 101 83-88

************************************************

Предмет: Спецтехнологія

Група: 101

Викладач: Семчишин І.М.

тема уроку:

89 ЛПР 9. Ознайомлення з особливостями ремонту систем двигуна

90 ЛПР 9. Ознайомлення з особливостями ремонту систем двигуна

91 ЛПР 9. Ознайомлення з особливостями ремонту систем двигуна

92 Контроль знань

СТ 101 89-92

*******************************************************

Предмет: Історія України

Група: 101

Викладач: Петрушина Т.В.

Тема 28: Зміни в суспільно-політичному житті. Політика коренізаціі в УСРР.

Завдання: опрацювати підручник, переглянути рекомендований відеоматеріал, законспектувати наданий опорний конспект

Пометун О.ІІІ., Гупан Н.М. Історія України, 10 кл., К.: “Оріон”, 2018 § 21

https://www.youtube.com/watch?v=LjtDSc3tdp8

*******************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 101

Викладач: Петрушина Т.В.

Тема 34: Література та мистецтво. Основні ідеї і течії модернізму. Масова культура в міжвоєнний період. Суспільно значимі здобутки культури та мистецтва. Розвиток кінематографу. Олімпійський рух

Завдання за підручником:Полянський П. Всесвітня історія (рівень стандарту).- К.: Грамота, 2019- 10 кл. – § 26

https://www.youtube.com/watch?v=_0a998z_G4g

https://www.youtube.com/watch?v=qDQpZT3GhDg

Література та мистецтво

*******************************************************

Предмет: Історія України

Група: 101

Викладач: Петрушина Т.В.

Тема 29 Зміни в промисловості. Форсована індустріалізація. Хлібозаготівельні
кризи. Створення військово-промислового комплексу. Згортання непу і перехід
до директивної економіки.
Завдання за підручником: Пометун О.ІІІ., Гупан Н.М. Історія України, 10 кл., К.: “Оріон”, 2018 § 22 (опорний конспект і тест для виконання в файлі, що додається)
Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=gmUN0FF0BKY

Індустріалізація + тест

*******************************************************

Предмет “Спецтехнологія”

Група: 101

Викладач: Семчишин І.М.

тема уроку:

93 Ремонт зчеплення

94 Ремонт КПП

95 Ремонт карданної передачі

ст 101 93-95

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 101

Викладач: Петрушина Т.В.

Тема 30 Зрушення в житті українського села. Розкуркулення і насильницька колективізація. Голодомор 1932-1933 рр. – геноцид Українського народу.

Завдання за підручником: Пометун О.ІІІ., Гупан Н.М. Історія України, 10 кл., К.: “Оріон”, 2018 § 23

Відеоматеріал: https://www.youtube.com/watch?v=KlR1vUwF_Gg

Опрацюйте підручник і відеоматеріал, запишіть у зошит хронологію колективізації, дайте визначення темінам:

колективізація

розкуркулення

голодомор

геноцид

Колективізація

*******************************************************

ПредметСпецтехнологія

Група: 101

Викладач: Семчишин І.М.

тема уроку:

96 Ремонт ведучого моста

97 ЛПР 31. Ознайомлення з особливостями ремонту агрегатів трансмісії

98 ЛПР 31. Ознайомлення з особливостями ремонту агрегатів трансмісії

99 ЛПР 32. Ознайомлення з особливостями ремонту агрегатів трансмісії

100 ЛПР 33. Ознайомлення з особливостями ремонту агрегатів трансмісії

101 Ремонт рами

ст 101 96-101

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 101

Викладач: Петрушина Т.В.

Тема 33: Освіта та наука. Найважливіші досягнення науки і техніки, їх вплив на повсякденне життя людей

Завдання за підручником:Полянський П. Всесвітня історія (рівень стандарту).- К.: Грамота, 2019- 10 кл. – § 25

https://www.youtube.com/watch?v=mGaSM9v-G0Q

Досягнення науки і техніки

*******************************************************

Предмет: Історія України

Група: 101

Викладач: Петрушина Т.В.

Тема 31 Практичне заняття. Голодомор мовою документів, свідчень, чисел

Завдання за підручником: Пометун О.ІІІ., Гупан Н.М. Історія України, 10 кл., К.: “Оріон”, 2018 c 155-160

https://www.youtube.com/watch?v=ks1ZZS3ZgD4

Завдання (у файлі додається). Дати відповіді на питання до відеоматеріалу: https://www.youtube.com/watch?v=uWgSMWAycD8

Практична Голодомор

*******************************************************

Предмет: Історія України

Група: 101

Викладач: Петрушина Т.В.

Тема 32 Громадсько-політичне життя.  Формування культу особи Сталіна Порушення прав людини в умовах тоталітарного режиму.

Завдання за підручником: Пометун О.ІІІ., Гупан Н.М. Історія України, 10 кл., К.: “Оріон”, 2018 § 24

Відеосюжетhttps://www.youtube.com/watch?v=biQRfckgQVc

Суспіьно-політичний розвиток

*******************************************************

Предмет: Історія України

Група: 101

Викладач: Петрушина Т.В.

Історія України Тема 34: Практичне заняття.

Пропагандистський ідеал радянської людини

Завдання за підручником:  Пометун О.ІІІ., Гупан Н.М. Історія України,10 кл., К.: “Оріон”, 2018 § 26 (с.172-174)

Відеоматеріал: https://www.youtube.com/watch?v=gmUN0FF0BKY

урок34 – Практичне заняття

*******************************************************

ПредметСпецтехнологія

Група: 101

Викладач: Семчишин І.М.

тема уроку:

102 Ремонт підвіски

103 Ремонт балок мостів

104 Ремонт коліс

105 Ремонт рульових механізмів

106 Ремонт гальмівних механізмів

107 Ремонт вузлів гідроприводу гальмівних механізмів

СТ 101 102-107

************************************************

ПредметСпецтехнологія

Група: 101

Викладач: Семчишин І.М.

тема уроку:

108 ЛПР 11. Ознайомлення з особливостями ремонту вузлів ходової частини

109 ЛПР 11. Ознайомлення з особливостями ремонту вузлів ходової частини

110 ЛПР 11. Ознайомлення з особливостями ремонту вузлів механізмів керування

111 ЛПР 11. Ознайомлення з особливостями ремонту вузлів механізмів керування

112 Контроль знань

113 Основні пошкодження кузовів. Дефектація та контрольні обміри кузова

114 Виправляння каркаса кузова

115 Виправляння кузова з використанням гідравлічних пристроїв

ст 101 108-115

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 101

Викладач: Петрушина Т.В.

Тема 33 Зрушення в національно-культурному житті.

Завдання за підручником:Полянський П. Всесвітня історія (рівень стандарту).- К.: Грамота, 2019- 10 кл. – § 25

Відеоматеріал: https://www.youtube.com/watch?v=Sdk8DMIJ4dc

https://www.youtube.com/watch?v=oPpV-zEWXtU&vl=ru

Культура 30-х рр

*******************************************************

Предмет: Історія України

Група: 101

Викладач: Петрушина Т.В.

УРОК 35. КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ПРЕДМЕТА «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ»

ТЕМА: ВСТАНОВЛЕННЯ Й УТВЕРДЖЕННЯ КОМУНІСТИЧНОГО ТОТАЛІТАРНОГО РЕЖИМУ В УКРАЇНІ

*******************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 101

Викладач: Петрушина Т.В.

Тема 35: Урок узагальнення

Завдання за підручником:Полянський П. Всесвітня історія (рівень стандарту).- К.: Грамота, 2019- 10 кл. повт. до стор. 261

*******************************************************