Група № 208 «Перукар(перукар-модельєр). Візажист»

 

************************************************

Предмет: Інформатика

Група: 208

Викладач: Слівінська Л.А.

Завдання: Створіть презентацію “Фірмовий стиль відомих світових брендів” та надішліть на поштову скриньку викладача

************************************************

Предмет “Біологія”

Група: 208

Викладач: Чопойдало І. М.

Тема:Складові здорового способу життя: раціональне харчування.

Завдання тему опрацювати та застосовувати на практиці (особливо під час карантину)

здорове харчування

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 208

Викладач: Дацко Г.В.

Підручник: В.Даниленко, М.Смольніцька  «Історія України» 11 клас

Тема уроку: Економіка та суспільно-політичне життя в добу застою.

Опрацювати §15

Записати тему уроку та план в зошит

Дати письмову відповідь на запитання:

1.Якою була економічна ситуація в УРСР (з використанням понять: «косигінська реформа»;  дефіцит, застій, продовольча програма.

2.Яку позицію, на вашу думку, займала партійно – радянська номенклатура щодо України.

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 208

Викладач: Дацко Г.В.

Підручник: П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас

Тема уроку: Болгарія та Югославія в міжвоєнний період.

Опрацювати §14

Записати тему уроку та план в зошит

Дати  письмову відповідь на запитання:

  1. Охарактеризуйте перевороти 1923 і 1934р. в Болгарії;
  2. Опишіть процес утворення Югославії.

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 208

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 18 Анна Ахматова(А. А. Горенко, 1889 – 1966) і Україна. Акмеїзм, його естетичні засади і поетика у її творчості. Образ ліричної героїні, конкретність описів, «щоденниковість» і психологізм.  Поема «Реквієм» – пам’ятка доби сталінського террору. Відображення особистої й суспільної трагедії. Протест проти насильства, біблійні мотиви в поемі. Образ матері.

Завдання:

  1. Ознайомитись з біографією А.Ахматової, скласти хронологічну таблицю (с.89-91).
  2. Виписати особливості ранньої лірики поетеси (с.95)
  3. Читати поему «Реквієм», аналіз на с. 93-94.

Інформаційні джерела:

Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 11 клас 2019

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 208

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 19 УПЧ.  Поезія Сергія Єсеніна, Марини Цвєтаєвої, Б.Пастернака, В.Маяковського.

Завдання:

Читати поезію представників «срібної доби».

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 208

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 20 РЗМ. Аналіз та виразне читання віршів напам’ять.

Завдання:

Вибрати та письмово проаналізувати поезію  одного з представників «срібної доби».

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 208

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 21 Контрольна робота №1.

Завдання:

Написати в зошитах контрольну роботу по варіантах.

КР 1 ЗЛ 21 урок

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 208

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 22-23 Франція. Альбер Камю (1913-1960). Вплив екзистенціалістських ідей на творчість письменника. Роман-притча «Чума». Художнє осмислення подій Другої світової війни, абсурд і трагічний стоїцизм у романі «Чума».

Образи. Персоніфікація різних можливостей морального вибору в межовій ситуації та особистої відповідальності за цей вибір. Символіка чуми у творі.

 Завдання:

  1. Ознайомитись з біографією А.Камю, скласти хронологічну таблицю.
  2. Читати роман, скласти план прочитаного.
  3. Виписати образ-символ: що символізує чума у творі? Як люди реагують на зло?

Інформаційні джерела:

Див. додаток.

Камю – Чума(конспекти)

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 208

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 24 Німеччина. Бертольт Брехт (1898 – 1956) – драматург-новатор.. Життєвий і творчий шлях. Його реформа драми, основні принципи «епічного театру»: теоретичні засади й художня практика.

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал підручника (с.119), випишіть основні факти біографії Брехта.
  2. Запишіть ознаки «епічного театру» (с.117-118).

Інформаційні джерела:

Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 11 клас 2019

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 208

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 25 Зображення війни як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти». Ідеї попередження та риси «епічного театру» в п’єсі.

Завдання:

  1. Читати драму, записати короткий зміст, скласти паспорт твору.
  2. Опрацювати питання до твору (с.123-124)

Інформаційні джерела:

Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 11 клас 2019

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 208

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 26-27 УПЧ. Генріх Белль (1917 1985). «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» Осуд антигуманної сутності війни, розкриття її руйнівних наслідків для цивілізації та душі. Образ школи як художня модель нацистської Німеччини. Зображення війни з погляду важко пораненого юного солдата. Символічний зміст назви оповідання, її зв’язок з історією Спарти.

Завдання:

  1. Ознайомитись з біографією Г.Белля, виписати 10 цікавих фактів (с.130-131).
  2. Поняття про підтекст (с.133).
  3. Прочитати оповідання., дати відповіді на питання до твору (с.133)

Інформаційні джерела:

Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 11 клас 2019

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 208

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 28 РЗМ. Письмовий твір за вивченими творами антивоєнного спрямування.

Написати творчу роботу на одну з тем:

«Символіка чуми в одноіменному творі А.Камю»

«Антигуманна сутність війни(за оповіданням Г.Белля»

************************************************

Предмет: Зарубіжна література

Група: 208

Викладач: Мигалик Т.Н.

Урок 29 США. Ернест Гемінґвей (1899 – 1961). Життєвий і творчий шлях письменника. Новаторство прози: «телеграфний стиль», відвертість сповіді від першої особи, «принцип айсберга». «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея.

Завдання:

  1. Ознайомитись з біографією Е. Гемінгвея, виписати 10 цікавих фактів (с.154-156).
  2. Виписати 5 особливостей слилю письменника (с.160)

Інформаційні джерела:

Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 11 клас 2019

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 208

Викладач: Дацко Г.В,

Тема уроку: Динаміка етносоціальних змін.

Опрацювати §16

Записати тему уроку та план в зошит

Дати письмову відповідь на запитання:

  1. Запишіть власне розуміння місця жінки в радянському суспільстві.

Чи можна говорити про наявність гендерної рівності?

  1. Напишіть, на які групи поділялося радянське суспільство в

1960-1980-х рр. Охарактеризуйте одну з груп.

В.Даниленко, М.Смольніцька  «Історія України» 11 клас

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 208

Викладач: Дацко Г.В,

Тема уроку: Контрольна робота по темі «Країни Центрально-Східної Європи».

1.Поясніть зміст поняття «примусова асиміляція» (2б)

2 Поясніть зміст поняття «королівська диктатура» (2б)

3.Заповніть таблицю, схарактеризувавши одним реченням названих історичних особистостей. (4б)

1.Ю.Пілсудський
2.М.Хорті
3.А.Стамболійський
4.Т.Масарик
5.Й.Антонеску
6.Король Олександр

4.Охарактеризуйте особливості внутрішньої та зовнішньої політики Чехословаччини в міжвоєнний період. (4б)

************************************************

Предмет: Інформатика

Група: 208

Викладач: Слівінська Л.А.

Завдання: Створіть власний логотип в растровому графічному редакторі. Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача.

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 208

Викладач: Дацко Г.В.

Тема уроку: Опозиційний рух в Україні. Кримськотатарський

національний рух.

Записати тему та план в зошит

Опрацювати §18,19.

Дати відповідь на питання.

1.Якими були форми боротьби Української Гельсінкської Групи.

2.Опишіть форми протесту кримськотатарського населення за повернення на історичну батьківщину.

Підр. В.Даниленко, М.Смолінська « Історія України» 11 клас

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 208

Викладач: Дацко Г.В.

Тема уроку: Японія та Китай у20-30-хрр.

Записати тему в зошит

Опрацювати §15

Дати письмову відповідь на пит..(3, 4) стор.162.

Підр. П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас.

************************************************

Предмет: Захист Вітчизни

Група 208

Викладач: Чоповський С. С.

урок № 15, тема:”Надання домедичної допомоги при термічних, хімічних опіках”. Завдання: відпрацювати конспект, виконати тестові завдання.

************************************************

Предмет: Захист Вітчизни

Група 208

Викладач: Чоповський С. С.

урок № 16, тема:”Надання домедичної допомоги при ураженні електричним струмом. ПР № 8”. Завдання: відпрацювати конспект, виконати тестові завдання

************************************************

Предмет: Захист Вітчизни

Група 208

Викладач: Чоповський С. С.

Урок 17. Домедична допомога постраждалому при утопленні. Домедична допомога при тепловому та сонячному ударах. ПР № 9-10. (Вивчити конспект)

************************************************

Предмет: Інформатика

Група: 208

Викладач: Слівінська Л.А.

Завдання: Здійснити пошук інформації з теми “Графічний редактор Inkscape як інструмент для дизайну”, підготувати текстовий документ, або презентацію. Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача

************************************************

Предмет: Історія України

Група: 208

Викладач: Дацко Г.В.

Тема уроку: Розвиток культури

План

1.Освіта і наука.

2.Опозиційні течії в культурі.

Опрацювати §21

Виконати письмове завдання за планом:

1.Зміни в освіті.

2.Досягнення в науці.

Підручник: В.Даниленко, М.Смольніцька  «Історія України» 11 клас

************************************************

Предмет: Всесвітня історія

Група: 208

Викладач: Дацко Г.В.

Тема уроку: Антиколоніальна боротьба в Індії. М.Ганді.

Опрацювати §16. Ст. 159-161.

Дати відповідь 6 на ст.. 162.

П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас.

************************************************

Предмет: Захист Вітчизни

Група 208

Викладач: Чоповський С. С.

Урок 18. Поняття про отруту і отруєння. Причини та способи потрапляння отрути до організму, шляхи її виведення. Основні ознаки та класифікація отруєнь. Характеристика побутових і виробничих отруєнь. Загальні принципи надання домедичної допомоги при отруєнні (Відпрацювати конспект), конати завдання

Урок 19. Види кровотеч. Ознаки та швидке розпізнавання загрозливої для життя кровотечі.  (Відпрацювати конспект, виконати творчі завдання).

************************************************

Предмет: Інформатика

Група: 208

Викладач: Слівінська Л.А.

Завдання: Здійснити пошук інформації з теми: “Які інструменти редактора  Inkscape можна використати для управління шарами?” підготувати текстовий документ, або презентацію. Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача

************************************************

Предмет: Інформатика

Група: 208

Викладач: Слівінська Л.А.

Завдання: Створіть оголошення за власним задумом в Publisher. Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача

************************************************

Предмет: Інформатика

Група: 208

Викладач: Слівінська Л.А.

Завдання: Створіть і відформатуйте буклет “Моя професія” в MS Publisher. Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача.

************************************************