Група № 208 «Перукар(перукар-модельєр). Візажист»
************************************************
Предмет: Інформатика
Група: 208
Викладач: Слівінська Л.А.
Завдання: Створіть презентацію “Фірмовий стиль відомих світових брендів” та надішліть на поштову скриньку викладача
************************************************
Предмет “Біологія”
Група: 208
Викладач: Чопойдало І. М.
Тема:Складові здорового способу життя: раціональне харчування.
Завдання тему опрацювати та застосовувати на практиці (особливо під час карантину)
************************************************
Предмет: Історія України
Група: 208
Викладач: Дацко Г.В.
Підручник: В.Даниленко, М.Смольніцька «Історія України» 11 клас
Тема уроку: Економіка та суспільно-політичне життя в добу застою.
Опрацювати §15
Записати тему уроку та план в зошит
Дати письмову відповідь на запитання:
1.Якою була економічна ситуація в УРСР (з використанням понять: «косигінська реформа»; дефіцит, застій, продовольча програма.
2.Яку позицію, на вашу думку, займала партійно – радянська номенклатура щодо України.
************************************************
Предмет: Всесвітня історія
Група: 208
Викладач: Дацко Г.В.
Підручник: П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас
Тема уроку: Болгарія та Югославія в міжвоєнний період.
Опрацювати §14
Записати тему уроку та план в зошит
Дати письмову відповідь на запитання:
- Охарактеризуйте перевороти 1923 і 1934р. в Болгарії;
- Опишіть процес утворення Югославії.
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група: 208
Викладач: Мигалик Т.Н.
Урок 18 Анна Ахматова(А. А. Горенко, 1889 – 1966) і Україна. Акмеїзм, його естетичні засади і поетика у її творчості. Образ ліричної героїні, конкретність описів, «щоденниковість» і психологізм. Поема «Реквієм» – пам’ятка доби сталінського террору. Відображення особистої й суспільної трагедії. Протест проти насильства, біблійні мотиви в поемі. Образ матері.
Завдання:
- Ознайомитись з біографією А.Ахматової, скласти хронологічну таблицю (с.89-91).
- Виписати особливості ранньої лірики поетеси (с.95)
- Читати поему «Реквієм», аналіз на с. 93-94.
Інформаційні джерела:
Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 11 клас 2019
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група: 208
Викладач: Мигалик Т.Н.
Урок 19 УПЧ. Поезія Сергія Єсеніна, Марини Цвєтаєвої, Б.Пастернака, В.Маяковського.
Завдання:
Читати поезію представників «срібної доби».
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група: 208
Викладач: Мигалик Т.Н.
Урок 20 РЗМ. Аналіз та виразне читання віршів напам’ять.
Завдання:
Вибрати та письмово проаналізувати поезію одного з представників «срібної доби».
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група: 208
Викладач: Мигалик Т.Н.
Урок 21 Контрольна робота №1.
Завдання:
Написати в зошитах контрольну роботу по варіантах.
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група: 208
Викладач: Мигалик Т.Н.
Урок 22-23 Франція. Альбер Камю (1913-1960). Вплив екзистенціалістських ідей на творчість письменника. Роман-притча «Чума». Художнє осмислення подій Другої світової війни, абсурд і трагічний стоїцизм у романі «Чума».
Образи. Персоніфікація різних можливостей морального вибору в межовій ситуації та особистої відповідальності за цей вибір. Символіка чуми у творі.
Завдання:
- Ознайомитись з біографією А.Камю, скласти хронологічну таблицю.
- Читати роман, скласти план прочитаного.
- Виписати образ-символ: що символізує чума у творі? Як люди реагують на зло?
Інформаційні джерела:
Див. додаток.
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група: 208
Викладач: Мигалик Т.Н.
Урок 24 Німеччина. Бертольт Брехт (1898 – 1956) – драматург-новатор.. Життєвий і творчий шлях. Його реформа драми, основні принципи «епічного театру»: теоретичні засади й художня практика.
Завдання:
- Опрацюйте матеріал підручника (с.119), випишіть основні факти біографії Брехта.
- Запишіть ознаки «епічного театру» (с.117-118).
Інформаційні джерела:
Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 11 клас 2019
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група: 208
Викладач: Мигалик Т.Н.
Урок 25 Зображення війни як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти». Ідеї попередження та риси «епічного театру» в п’єсі.
Завдання:
- Читати драму, записати короткий зміст, скласти паспорт твору.
- Опрацювати питання до твору (с.123-124)
Інформаційні джерела:
Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 11 клас 2019
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група: 208
Викладач: Мигалик Т.Н.
Урок 26-27 УПЧ. Генріх Белль (1917 – 1985). «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» Осуд антигуманної сутності війни, розкриття її руйнівних наслідків для цивілізації та душі. Образ школи як художня модель нацистської Німеччини. Зображення війни з погляду важко пораненого юного солдата. Символічний зміст назви оповідання, її зв’язок з історією Спарти.
Завдання:
- Ознайомитись з біографією Г.Белля, виписати 10 цікавих фактів (с.130-131).
- Поняття про підтекст (с.133).
- Прочитати оповідання., дати відповіді на питання до твору (с.133)
Інформаційні джерела:
Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 11 клас 2019
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група: 208
Викладач: Мигалик Т.Н.
Урок 28 РЗМ. Письмовий твір за вивченими творами антивоєнного спрямування.
Написати творчу роботу на одну з тем:
«Символіка чуми в одноіменному творі А.Камю»
«Антигуманна сутність війни(за оповіданням Г.Белля»
************************************************
Предмет: Зарубіжна література
Група: 208
Викладач: Мигалик Т.Н.
Урок 29 США. Ернест Гемінґвей (1899 – 1961). Життєвий і творчий шлях письменника. Новаторство прози: «телеграфний стиль», відвертість сповіді від першої особи, «принцип айсберга». «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея.
Завдання:
- Ознайомитись з біографією Е. Гемінгвея, виписати 10 цікавих фактів (с.154-156).
- Виписати 5 особливостей слилю письменника (с.160)
Інформаційні джерела:
Підручник Зарубіжна література (О.Ісаєва, ін.) 11 клас 2019
************************************************
Предмет: Історія України
Група: 208
Викладач: Дацко Г.В,
Тема уроку: Динаміка етносоціальних змін.
Опрацювати §16
Записати тему уроку та план в зошит
Дати письмову відповідь на запитання:
- Запишіть власне розуміння місця жінки в радянському суспільстві.
Чи можна говорити про наявність гендерної рівності?
- Напишіть, на які групи поділялося радянське суспільство в
1960-1980-х рр. Охарактеризуйте одну з груп.
В.Даниленко, М.Смольніцька «Історія України» 11 клас
************************************************
Предмет: Всесвітня історія
Група: 208
Викладач: Дацко Г.В,
Тема уроку: Контрольна робота по темі «Країни Центрально-Східної Європи».
1.Поясніть зміст поняття «примусова асиміляція» (2б)
2 Поясніть зміст поняття «королівська диктатура» (2б)
3.Заповніть таблицю, схарактеризувавши одним реченням названих історичних особистостей. (4б)
1.Ю.Пілсудський | |
2.М.Хорті | |
3.А.Стамболійський | |
4.Т.Масарик | |
5.Й.Антонеску | |
6.Король Олександр |
4.Охарактеризуйте особливості внутрішньої та зовнішньої політики Чехословаччини в міжвоєнний період. (4б)
************************************************
Предмет: Інформатика
Група: 208
Викладач: Слівінська Л.А.
Завдання: Створіть власний логотип в растровому графічному редакторі. Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача.
************************************************
Предмет: Історія України
Група: 208
Викладач: Дацко Г.В.
Тема уроку: Опозиційний рух в Україні. Кримськотатарський
національний рух.
Записати тему та план в зошит
Опрацювати §18,19.
Дати відповідь на питання.
1.Якими були форми боротьби Української Гельсінкської Групи.
2.Опишіть форми протесту кримськотатарського населення за повернення на історичну батьківщину.
Підр. В.Даниленко, М.Смолінська « Історія України» 11 клас
************************************************
Предмет: Всесвітня історія
Група: 208
Викладач: Дацко Г.В.
Тема уроку: Японія та Китай у20-30-хрр.
Записати тему в зошит
Опрацювати §15
Дати письмову відповідь на пит..(3, 4) стор.162.
Підр. П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас.
************************************************
Предмет: Захист Вітчизни
Група 208
Викладач: Чоповський С. С.
урок № 15, тема:”Надання домедичної допомоги при термічних, хімічних опіках”. Завдання: відпрацювати конспект, виконати тестові завдання.
************************************************
Предмет: Захист Вітчизни
Група 208
Викладач: Чоповський С. С.
урок № 16, тема:”Надання домедичної допомоги при ураженні електричним струмом. ПР № 8”. Завдання: відпрацювати конспект, виконати тестові завдання
************************************************
Предмет: Захист Вітчизни
Група 208
Викладач: Чоповський С. С.
Урок 17. Домедична допомога постраждалому при утопленні. Домедична допомога при тепловому та сонячному ударах. ПР № 9-10. (Вивчити конспект)
************************************************
Предмет: Інформатика
Група: 208
Викладач: Слівінська Л.А.
Завдання: Здійснити пошук інформації з теми “Графічний редактор Inkscape як інструмент для дизайну”, підготувати текстовий документ, або презентацію. Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача
************************************************
Предмет: Історія України
Група: 208
Викладач: Дацко Г.В.
Тема уроку: Розвиток культури
План
1.Освіта і наука.
2.Опозиційні течії в культурі.
Опрацювати §21
Виконати письмове завдання за планом:
1.Зміни в освіті.
2.Досягнення в науці.
Підручник: В.Даниленко, М.Смольніцька «Історія України» 11 клас
************************************************
Предмет: Всесвітня історія
Група: 208
Викладач: Дацко Г.В.
Тема уроку: Антиколоніальна боротьба в Індії. М.Ганді.
Опрацювати §16. Ст. 159-161.
Дати відповідь 6 на ст.. 162.
П.Полянський «Всесвітня історія» 10 клас.
************************************************
Предмет: Захист Вітчизни
Група 208
Викладач: Чоповський С. С.
Урок 18. Поняття про отруту і отруєння. Причини та способи потрапляння отрути до організму, шляхи її виведення. Основні ознаки та класифікація отруєнь. Характеристика побутових і виробничих отруєнь. Загальні принципи надання домедичної допомоги при отруєнні (Відпрацювати конспект), конати завдання
Урок 19. Види кровотеч. Ознаки та швидке розпізнавання загрозливої для життя кровотечі. (Відпрацювати конспект, виконати творчі завдання).
************************************************
Предмет: Інформатика
Група: 208
Викладач: Слівінська Л.А.
Завдання: Здійснити пошук інформації з теми: “Які інструменти редактора Inkscape можна використати для управління шарами?” підготувати текстовий документ, або презентацію. Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача
************************************************
Предмет: Інформатика
Група: 208
Викладач: Слівінська Л.А.
Завдання: Створіть оголошення за власним задумом в Publisher. Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача
************************************************
Предмет: Інформатика
Група: 208
Викладач: Слівінська Л.А.
Завдання: Створіть і відформатуйте буклет “Моя професія” в MS Publisher. Виконану роботу надіслати на поштову скриньку викладача.
************************************************